آفتاب

ازحضور در ۱۰۹ جشنواره موفق به اخذ ۷۲ جایزه بین المللی شدیم

ازحضور در ۱۰۹ جشنواره موفق به اخذ ۷۲ جایزه بین المللی شدیم

در سال گذشته انجمن سینمای جوان ۱۲۲ فیلم حرفه‌ای و ۶۰۸ فیلم نیمه حرفه‌ای تولید کرد و در بهار امسال (سال ۹۷) ۲۴ فیلم حرفه‌ای و ۶۰ فیلم نیمه حرفه‌ای تولید کرده است.

به گزارش  ایلنا،سید صادق موسوی اظهارکرد: در سال گذشته ۳ هزار و ۳۲۹ نفر در دوره تک درس و دوره‌های کامل فیلمسازی شرکت کردند و مجموعاً  ۴۰۰ و ۷۷ هزار و ۵۹۶ نفر  ساعت تحت آموزش دفاتر انجمن سینمای جوان در سراسر کشور قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه انجمن در بهار امسال ۴۳۰ هنرجو داشته است، افزود: در سال گذشته فیلم کوتاه بیش از ۲ هزار حضور بین المللی  و انجمن سینمای جوان نیز ۳۰۱ حضور بین المللی در ۴۳ کشور داشته است و ازحضور در ۱۰۹ جشنواره، موفق به اخذ ۷۲ جایزه بین المللی شده است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان یادآور شد: ۱۴۶۲ پاتوق فیلم کوتاه  و ۵۴ هفته فیلم و عکس در سال گذشته توسط انجمن برگزار شد.

موسوی ادامه داد: از ابتدای امسال ۳۵ دستگاه سینماسیار توسط انجمن سینمای جوان در شهرهای مختلف فعال گردیده که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم و این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای انجمن نیز گفت: در سال گذشته ۳ جشنواره منطقه‌ای در شهرهای آبادان، کاشان و کرمانشاه داشتیم و امسال هم در مشکین شهر و از دو هفته آینده در ملایر جشنواره منطقه‌ای  و در اصفهان المپیاد فیلمسازی را برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ادامه داد: در آبان ماه نیز جشنواره بین المللی فیلم کوتاه را برگزار خواهیم کرد که  با توجه به حضور مهمانان خارجی و بین المللی بودن آن همه تلاشمان بر این است تا به بهترین شکل این جشنواره را برگزار کنیم.

 

کد N1941606

وبگردی