آفتاب

واکنش پرسپولیس به اقدام کمیته استیناف درباره سوپرجام

واکنش پرسپولیس به اقدام کمیته استیناف درباره سوپرجام

همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس در واکنش به اقدام مجدد کمیته استیناف در مورد سوپرجام تاکید کرد که از حق سرخپوشان و هوادارانش نخواهد گذشت.

به گزارش ایرنا، سوپر جام باشگاه‌های فوتبال ایران قرار بود در تاریخ 29 تیر ماه بین تیم های پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی برگزار شود اما با انصراف آبی پوشان برگزاری شهرآورد لغو شد.

در حالی که پیش از این کمیته استیناف اعلام کرده بود جام قهرمانی به خاطر انصراف باشگاه استقلال به پرسپولیس تعلق می‌گیرد و این جام به این باشگاه اهدا می‌شود، اما این اقدام در روز تعیین شده صورت نگرفت تا دوباره ابهاماتی در این باره به وجود بیاید.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه حکم کمیته استیناف مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام بار دیگر و با اعتراض باشگاه استقلال به بررسی مجدد فرستاده شده، گفت: هنوز تکلیف آقایان با خودشان مشخص نیست؛ یک روز می‌گویند بیایید جام را تحویل بگیرید و یک روز دوباره در رای صادره تجدید نظر می‌کنند و آن را به بررسی مجدد ارجاع می‌دهند.

وی افزود: مردم خودشان همه چیز را می‌دانند و اگر اظهار نظرهایی که در این مدت صورت گرفته را بخوانید متوجه همه چیز خواهید شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس اقدامی برای گرفتن سوپرجام نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما برای برگزاری بازی اعلام آمادگی کردیم و سر موقع هم برای برگزاری سوپرجام آماده بودیم؛مطمئن باشید نخواهیم گذاشت که حق باشگاه پایمال شود و این حق باشگاه را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: معلوم نیست چرا فدراسیون فوتبال اینگونه رفتار می‌کند در حالی که همه چیز مشخص است.

کد N1938278

وبگردی