آفتاب

ویژه برنامه‌های شبکه پنج برای بازی‌های آسیایی جاکارتا

ویژه برنامه‌های شبکه پنج برای بازی‌های آسیایی جاکارتا

سه برنامه شبکه پنج سیما با شروع بازی‌های آسیایی جاکارتا ـ پالمبنگ ۲۰۱۸ به این رویداد ورزشی می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، سه برنامه «ورزشگاه»، «حوالی امروز» و «با ما اینجا» با شروع بازی‌های آسیایی جاکارتاـ پالمبنگ ۲۰۱۸ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

«برنامه ورزشگاه»

برنامه زنده «ورزشگاه» جمعه این هفته (۲شهریور) به موضوع تبلیغات محیطی محوطه دور زمین فوتبال در بازی‌های جاکارتا ۲۰۱۸ می‌پردازد و در هفته‌های آینده نیز بخش‌هایی از این برنامه به مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اختصاص دارد.

این برنامه در هر قسمت با دعوت از مهمانان (ورزشکاران، قهرمانان، کارشناسان، مسؤولان و...) موضوعات روز و مهم ورزش را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

برنامه  «ورزشگاه» به تهیه‌کنندگی فرشید شکیبی با رویکرد تحلیل و مروری بر رویدادها و اتفاقات ورزشی کشور، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۰:۳۵ به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

برنامه «حوالی امروز»

برنامه صبحگاهی«حوالی امروز» نیز هر روز بخشی از برنامه خود را به موضوع بازی‌های آسیایی جاکارتا ـ پالمبنگ ۲۰۱۸ اختصاص داده است و این رویکرد تا پایان بازی‌های آسیایی جارکاتا ادامه خواهد داشت. این برنامه هر روز مهمترین اخبار و رویدادهای رقابت‌های ۲۰۱۸، تصاویر ناب و ویژه و... را در قالب یک بسته ورزشی پخش می‌کند.

برنامه صبحگاهی «حوالی امروز» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی شهرام راد از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۷ صبح روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

برنامه «با ما اینجا»

برنامه زنده و ترکیبی «با ما اینجا» نیز به پوشش خبری رقابت‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ می‌پردازد.

مهدی واعظی مجری ورزشی شبکه پنج (هر روز صبح و عصر) به صورت تلفنی آخرین اخبار مربوط به بازی‌ها و نتایج رقابت‌ها را به اطلاع مخاطبان می‌رساند.

برنامه ترکیبی «با ما اینجا» با رویکرد معرفی برنامه‌های شبکه پنج سیما و اطلاع رسانی از رخدادها و اتفاقات اجتماعی و ... در چند نوبت زمانی هر روز از ساعت ۹ الی ۱۷ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این برنامه به تهیه کنندگی محسن سال افزون و با اجرای مجریان شبکه پنج سیما، روانه آنتن می‌شود.

بازی‌های آسیایی جاکارتا ـ پالمبنگ ۲۰۱۸ از شنبه (۲۷ مرداد) تا یکشنبه (۱۱ شهریور) در شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می‌شود.

کد N1937967

وبگردی