آفتاب
مشاور عالی سنجش خبر داد؛

آمار ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

آمار ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

آمار ثبت نام در دوره های کاردانی فنی و حرفه‌ای و دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام و اعلام کدرشته‌ محل‌های جدید، داوطلبان دوره‌ های کاردانی فنی و حرفه‌ای تا پنجشنبه اول شهریور ۹۷ فرصت دارند ثبت نام کنند.

توکلی افزود: اصلاحیه و کدرشته‌محل‌های جدید دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۷ اعلام شده است و متقاضیانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند می توانند در فرصت باقیمانده در این دوره ها ثبت نام کنند و افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند نیز فرصت دارند فرم خود را ویرایش کنند.

وی افزود: تاکنون ۲۸ هزار و ۶۵۹ نفر در دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده اند که این افراد با توجه به اصلاحیه می توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پذیرش برای داوطلبان دوره‌ های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بر اساس معدل دیپلم صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ثبت‌نام برای پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۷ از روز دوشنبه ۲۹ مرداد آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۴ شهریور فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند.

توکلی افزود: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

وی گفت: تاکنون تعداد ۸۶۳ نفر در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده اند.

کد N1937640

وبگردی