آفتاب

نوری: استقلالی‌ها می‌‌خواستند در هتل پنج ستاره باشند / جو استادیوم‌ها باید برای حضور خانواده‌ها فراهم شود

نوری: استقلالی‌ها می‌‌خواستند در هتل پنج ستاره باشند / جو استادیوم‌ها باید برای حضور خانواده‌ها فراهم شود

هافبک پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با مهیا شدن فضای آرام در ورزشگاه‌ها شرایط برای حضور خانواده‌ها فراهم شود.

محمد نوری در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم پس از برتری مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بعد از برد خانگی شرایط خوبی داریم و تنها مشکلی که داریم بحث پرداخت قراردادهاست که طبق وعده‌های باشگاه به زودی برطرف می‌شود تا بدون مشکل مسابقات را دنبال کنیم.

نوری ادامه داد: فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که در فصل جدید پرداختی نداشتیم اما با انگیزه کار کردیم و برای همه تیم‌ها حریف جدی هستیم. بازی اول را هم نباید می‌باختیم و آماده بازی سایپا هستیم تا به سه امتیاز این دیدار فاصله مناسبی در جدول با سایر تیم‌ها ایجاد کنیم.

هافبک پارس جنوبی افزود: درست است کسی از تیم ما انتظار ندارد اما بازیکنانی که جذب شده‌اند با کیفیت هستند و انگیزه حرف اول را در تیم ما می‌زند. تیم ما نیاز به حمایت همه جانبه از سوی مسئولان شهر جم دارد تا بهترین نتایج را برای مردم خونگرم این شهر رقم بزنیم.

نوری در واکنش به این که استقلالی‌ها پس از بازی مقابل پارس جنوبی از شرایط میزبانی ناراضی بودند، اظهار داشت: شهر جم فرودگاه دارد اما هنوز راه اندازی نشده است. به هر حال ما دو سال است که در لیگ برتر حضور داریم و مسئولان شهری در حد بضاعتشان تلاش می‌کنند تا شرایط مناسبی را برای میهمانان لیگ برتری فراهم کنند.

او بیان داشت: استقلال می‌توانست در شهر جم هتل بگیرد آنها می‌خواستند در هتل پنج ستاره باشند و به عسلویه رفتند. هتل دیگری هم در شهر وجود داشت و شهر جم تمام امکانات را برای میهمانان ما در نظر می‌گیرد.

نوری درباره تقابل با سایپا تهران در هفته پنجم گفت:‌ آنها تیم موفقی دارند که به همراه علی دایی مدعی هستند. مقابل مهره‌های خوب آنها ما هم بازیکنان باکیفیتی داریم و با توجه به شرایط جدول امتیاز از دست دادن در این بازی شرایط را تغییر می‌دهد.

هافبک پارس جنوبی درباره خشونت‌های اخیر در ورزشگاه‌ها بیان داشت: به نظرم زمانیکه نیروی انتظامی مسئول مراقبت است نباید کسی با سلاح سرد روی سکوها باشد. تا به حال سابقه نداشته و باید جو سکوها باید طوری باشد که شرایط برای حضور خانواده‌ها فراهم شود. ورزشگاه جای سنگ پراکنی نیست و باید فضای آرام را به آنهایی که علاقه مند به فوتبال هستند مهیا کنیم و مسائل اینچنینی نباید در فوتبال باشد. مانند تمام دنیا طرفداران باید از تماشای بازی لذت ببرند.

کد N1937613

وبگردی