آفتاب

مسیر اشتباه نماینده مجلس با اسم بردن از استقلال و پرسپولیس

مسیر اشتباه نماینده مجلس با اسم بردن از استقلال و پرسپولیس

اسم بردن از استقلال و پرسپولیس و صحبت از ورزش و خصوصا فوتبال این روزها به محلی برای شهرت تبدیل شده و به همین دلیل است که نمایندگان مجلس هم گاهی خود را کارشناس این حوزه می‌دانند.

به گزارش ایلنا، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه با اعلام اینکه یا توهین‌های قومیتی در بازی‌های فوتبال به پایان برسد یا اینکه برای آسیب ندیدن وحدت ملی لیگ فوتبال تعطیل شود، گفته است:«موضوع فوتبال اخیرا وحدت ملی را زیر سوال برده است. در هر بازی استقلال و پرسپولیس به تیم‌های شهرستانی بدترین توهین‌ها انجام می‌شود، ولی به جای برخورد با توهین‌کنندگان ۴۰ نفر از هواداران تراکتورسازی بازداشت می‌شوند. در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان افرادی فحاشی کردند ولی دوربین صدا و سیما بر روی هموطنی زوم می‌کند که لباس بختیاری بر تن دارد. گویا عده‌ای اهمیت وحدت ملی و تمامیت ارضی را نمی‌دانند یا در این خصوص به صورت جدی برخورد شود یا اگر قرار است این شیوه ادامه پیدا کند، لیگ برتر فوتبال تعطیل شود. اتفاقات اهواز و ورزشگاه آزادی مضر وحدت ملی است.»

حسن‌نژاد همچنین گفته:«وزیر ورزش با افتخار می‌گوید همه بدهی‌های استقلال و پرسپولیس پرداخت شده، ولی همین وزیر می‌گوید برای پرداخت هزینه‌های کی‌روش پول ندارد. چگونه است که این وزارتخانه برای استقلال و پرسپولیس صدها میلیارد هزینه می‌کند.»

این نماینده مجلس احتمالا تریبون صحن علنی را با یک روزنامه محلی و استانی اشتباه گرفته چرا که علنا علیه تیم‌های پرطرفدار پایتخت شوریده و با پیش کشیدن اتفاقات بازی پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان (که همه تصویر هوادار چاقو به دست تیم خوزستانی را دیدند) می‌خواهد در نقش مدافع تیم‌های شهرستانی برای خودش محبوبیت بخرد. این نماینده البته راه را اشتباه رفته است چرا که درست این بود او به جای زیر سوال بردن تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس و مساله پرداخت بدهی‌های آنها- که با توجه به حضورشان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بحث ملی است - درباره زیرساخت‌های ناقص و پر از مشکل و ایراد شهرهای استانش و دیگر شهرستان‌های کشور صحبت می‌کرد و نیازی نبود برای محبوب شدن استقلال و پرسپولیس را بکوبد.

 

کد N1937347

وبگردی