آفتاب

مراسم عید قربان در آسایشگاه کهریزک برگزار می‌شود

مراسم عید قربان در آسایشگاه کهریزک برگزار می‌شود

جشن عیدسعید قربان با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و جمعی از هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌­شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن بزرگ و باشکوه عید قربان از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه سال ­جاری با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار جهت اهدای قربانی و اهدای نذورات به منظور اطعام مددجویان آسایشگاه کهریزک و دیگر مراکز نیازمند مشابه در سراسر کشور، برگزار خواهد شد.

جشن عید­قربان امسال با برپایی غرفه ­های متعددی ازجمله صنایع دستی معلولان شامل ۲۰ کارگاه کاردرمانی، غرفه ­های پایش سلامت با تست رایگان با حضور پزشکان، روان­شناسان و مددکاران، نقاشی روی صورت­ کودکان ... و اجرای سرودهای جمعی مددجویان و حضور هنرمندان در قالب اجرای موسیقی، تواشیح و دف ­نوازی... و با شرکت اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و نیز با همراهی مسئولان کهریزک، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار خواهد شد.  

پخت و عرضه آش و غذاهای سنتی برخی استان­ها نیز از حواشی مراسم عید خواهد بود.

در محوطه اجرای مراسم، ­ ذبح و قربانی کردن بیش از ۱۰۰۰ رأس گوسفند، اهدای نذورات، اجرای طواف نمادین خانه­ خدا و استقرار پایگاه انتقال­ خون­ ­استان ­تهران، از کهریزک میعادگاهی معنوی و عرفانی ساخته تا عید قربان «روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک» ‌نامگذاری شود.

موسسه خیریه کهریزک ضمن دعوت از مردم خداجو جهت شرکت در مراسم جشن عید قربان از آن دسته از  نیکوکاران و مهرورزانی که قادر به شرکت و حضور در مراسم عید در محل آسایشگاه نیستند و می خواهند سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسر کشور داشته باشند، درخواست می نماید تا با شماره گیری کدهای دستوری #۱۰۰۰۱*۷۳۳* و #۴۲۱۱۴*۷۸۰* و یا با شماره تلفن های ۸۸۸۲۶۰۹۲ و یا ۴۲۱۱۴ هدایا و نذورات قربانی خود را به کهریزک اهدا کند.

کد N1936927

وبگردی