آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از اندونزی؛

مربی تیم ملی تکواندو: هر پنج ملی‎پوش ایران شانس مدال دارند

مربی تیم ملی تکواندو: هر پنج ملی‎پوش ایران شانس مدال دارند

مربی تیم ملی تکواندو با اشاره به قانون جدید بازی‎های آسیایی مبنی وزن کشی در روز قبل از مسابقه و در روز مسابقه، گفت: با این حال هر پنج ملی‎پوش ایران شانس مدال دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، علی محمد بسحاق مربی با اشاره به اینکه قانون جدید مبنی وزن کشی در روز قبل از مسابقه و در روز مسابقه کمی شرایط را برای تکواندو کاران سخت می کند، گفت:  تیم ملی تکواندو اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و از مسابقات مختلف در مسیر بازی های آسیایی در راستای افزایش آمادگی ملی پوشان استفاده کرده است. 

وی تصریح کرد: اگر ملی پوشان با آمادگی و توانایی که در تمرینات اردویی داشتند و با همان انگیزه به مصاف حریفان بروند هر پنج نفرشان شانس مدال دارند.

این مربی تاکید کرد: آسیب دیدگی خاصی ملی پوشان ندارند ولی بر اساس قانون جدید تکواندو کاران هم یک روز قبل از مسابقه وزن کشی می شوند و هم با 5درصد تخفیف بصورت تصادفی در روز مسابقه وزن کشی می شوند.

مربی تیم ملی تکواندو یادآور شد: اگر در روز مسابقه اضافه وزن داشته باشند حذف می شوند این مساله شرایط را حساس تر می کند. به همین باید خیلی مراقب نداشتن اضافه وزن آنها باشیم ولی در کل جای نگرانی نیست و بچه ها در شرایط آمادگی مطلوبی قرار دارند. 

کد N1936710

وبگردی