آفتاب

بدون ویزا مسافر این کشورهای اروپایی شوید!

بدون ویزا مسافر این کشورهای اروپایی شوید!

اگر به دنبال انتخاب مقصدی برای سفر هستید پیشنهاد‌های خوبی را برایتان داریم؛ در اینجا به چند مقصد اروپایی که مقاصد پر‌طرفدار گردشگری هستند و امکانات خوبی برای تفرح دارند را به شما معرفی می کنیم.

اگر به دنبال انتخاب مقصدی برای سفر هستید پیشنهاد‌های خوبی را برایتان داریم؛ در اینجا به چند مقصد اروپایی که مقاصد پر‌طرفدار گردشگری هستند و امکانات خوبی برای تفرح دارند را به شما معرفی می کنیم.





تور بدروم؛ سفر به زیبا‌ترین شهر‌ ترکیه

تور بدروم می‌تواند انتخاب خاص و لوکسی برای سفر تابستانه باشد زیرا که اینجا به قدری زیبا و دوست داشتنی است که در هتل های عالی و مجلل پنج ستاره این شهر با ان استخرهای بی‌نهایت رو به دریا لحظات به یاد‌مادنی را سپری می‌کنید.

برای فعالیت‌های آبی و خوش گذرانی در ساحل اورتاکنت و تورگوتریس را بیشتر از بقیه توصیه می‌کنیم در رستوران‌های اطراف این ساحل کباب ترکی و نوشیدنی‌های خوش‌طعم ترکی را امتحان کنید.

هتل‌های بدروم را برروی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر برسی کنید اکثر آنها دارای خدمات سرو غذای تمام وقت نیز هستند می توانید برای اطمینان از مشاوران سفر آژانس راهنمایی بگیرید. به این نکته توجه کنید اگر هتل دارای ساحل اختصاصی باشد شما با دسترسی راحت ساعت‌های طولانی را در سواحل زیبای در‌یای اژه وقت می‌گذرانید و آرامش را وارد لحظه‌های ناب سفر می‌کنید.

برای گردش در اطراف حتما قلعه بدروم و شهر قدیمی را در برنامه خود بگنجانید در شهر قدیمی خانه‌هایی ردیف و سفید رنگ را می‌بینید که در افق کوچه‌هایش به خلیج و دریا ختم می‌شود.

برای خرید به بازار بدروم بروید اینجا نه تنها یک بازار بلکه نمودی از فرهنگ و پیشینه مردم بدروم است که البته انواع لباس‌های ترکی و غیر ترکی را نیز پیدا می‌کنید. البته در تمام تور‌های یکگشت خرید شهری به همراه راهنمای فارسی زبان می‌روید و سوغاتی‌های زیبایی با خود به خانه ‌می‌آورید.

با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به بودروم سفر می‌کنید در تمامی تور‌ها گردشگران دارای راهنمای فارسی زبان و همین‌طور ترنسفر رفت وبرگشت فرودگاهی هستند.

با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای این سفر خاص در تابستان برنامه‌ریزی کنید.




تور صربستان؛ سفر به تاریخ اروپا

تور صربستان سفر به سرزمین‌های اروپای شرقی است، معاشرت با این مردم آرام و مهربان تجربه‌ای جالب و ماندگار است که برای هر گردشگری ارزش افزوده بشمار می‌رود. بلگراد امروزه شهری مدرن شده با پیشینه‌ی تاریخی پر فراز و نشیب و معماری خاصی که دیدنش برایتان بسیار جالب توجه است.

معروفترین خیابان شهر کنز میهایلوا که بخش زیادی از فروشگاهای زیبای شهر و کافه‌های معروف را در خود جای داده است که درست در محله قدیمی‌ و تاریخی این شهر واقع شده در این‌خیابان قدم بزنید و روح شهر را احساس کنید. میدان انقلاب در بلگراد یکی از نمادهای شهر است که مجسمه پرنس میهایلو سوار بر اسب در وسط ان قرار دارد در حوالی همین میدان چند ساختمان ارزشمند معماری را می‌بینید.

این روز‌ها رفتن به صربستان نیاز به ویزا ندارد و با پرواز‌های ایرانی قشم ایر و یا ایران ایر به بلگراد می‌رسید برای این سفر به تور‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر  نگاهی بیاندازید تمامی تور‌ها دارای راهنمای فارسی زبان است که درگشت شهری همراه شماست برای رسیدن به فرودگاه و هتل برای تمامی مسافران ترنسفر هماهنگ شده و همینطور یک سیم‌کارت رایگان در اختیار گردشگران قرار می دهد.

در اینجا استانداردهای هتل‌داری خوب است و یک هتل چهار ستاره و یا حتی سه ستاره خوب هم برای اقامت کفایت می‌کند و شما بیشتر روز در شهر به گشت و گذار می پردازید.

یادتان باشد در بلگراد همبرگر بخورید که بسیار خوش طعم و معروف هستند. به موزه یوگوسلاوی بروید اینجا محبوب ترین موزه بلگراد است که قصه یوگوسلاوی سابق را برای تماشای عموم گذاشته اند.

برای پرواز تهران به بلگراد حدود ۴ ساعت زمان بگذارید، و به راحتی به فرودگاه نیکلا تسلا می‌رسید.

به همراه عزیزانتان بار سفر ببندید و برای دیدن بلگراد زیبا سفر کنید.




بهترین ییلاق ترکیه؛ تور کوش آداسی

رفتن به شهر ییلاقی ترک‌ها انتخاب هوشمندانه ای برای سفر تابستانه است این شهر از دیر‌باز مقصد تفریحی برای اروپایی‌ها بوده و به همراه تور‌های مختلف کشتی‌های کروز برای گذراندن تعطیلات و استفاده از آفتاب درخشان به این شهر سفر می‌کردند.

پر‌طرفدار بودن این شهر باعث شده هتل‌های مجلل و زیبایی را در این منطقه بنا شده و بهترین خدمات را در حد استاندارد هتل های اروپایی ارائه دهند. اکثر هتل‌های خوب چها رو پنج ستاره که آژانس مقتدر سیر بر روی انها برنامه ریزی تور کوش آداسی را کرده است دارای خدمات سرو غذای ۲۴ ساعته هستند همینطور بیشتر این هتل ها دارای استخر‌ها و خدمات اسپای خوب هستند و از روز‌های آرامش بخش اقامت در این هتل‌ها لذت می‌برید.

اگر اهل هیجان بازی‌های آبی هستید شک نکنید که پارک آبی آدالند را حتما باید امتحان کنید و وارد دنیای سرسره‌های آبی و قایق‌های بادی شوید. اینجا یکی از خوش منظره‌ترین پارک‌های آبی اروپا نیز هست.  

در تمامی تور‌ها مسافران دارای گشت شهری به همراه خرید هستند اما اگر به دنبال خرید از اوت‌لت هستید به اوت‌لت سوکه بروید و برند‌های معروف جهانی را به قیمت ارزانی خریداری کنید.

برای رسیدن به این شهر زیبا با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به فرودگاه ازمیر می‌رسید و با ترانسفر‌ رایگان هماهنگ شده توسط آژانس مقتدر سیر به هتل خود می‌روید.

ورود به ترکیه نیازی به ویزا ندارد و خیلی راحت می‌توانید یکی از پکیج‌های تور کوش‌ آداسی را انتخاب کنید و رای خرید این تور‌ها ا کارشناسان آژانس تماس بگیرید.


منبع: ویرلن
کد N1936395

وبگردی