آفتاب

راه اندازی خط مونتاژ ماشین آلات کشاورزی ایرانی در ارمنستان

راه اندازی خط مونتاژ ماشین آلات کشاورزی ایرانی در ارمنستان

صندوق توسعه کسب و کار ارمنستان و یک شرکت ایرانی در زمینه ماشین آلات کشاورزی تفاهم نامه همکاری در زمینه تولید ماشین آلات کشاورزی در ارمنستان امضا نمودند.

به گزارش ایلنا از شاتا، محسن رحیمی، رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان، با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه طی مراسمی در محل وزارت توسعه اقتصادی ارمنستان و در حضور معاونین دو وزارت خانه کشاورزی و اقتصاد جمهوری ارمنستان به امضای طرفین رسید که بر پایه این تفاهم‌نامه، شرکت ایرانی اقدام به صادرات انواع قطعات ماشین آلات کشاورزی ایرانی به ارمنستان و مونتاژ نهایی آنها در این کشور نموده و متقابلا صندوق توسعه کسب و کار ارمنستان نیز در زمینه تسهیل رویه های اداری، حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری، کمک های فنی، اطلاع رسانی و سایر حمایت های قانونی با این شرکت همکاری خواهد نمود.

وی اظهار داشت: بنا بر تفاهم صورت گرفته، در فاز نخست پروژه قرار است صادرات CKD به ارزش تقریبی یک میلیون دلار از ایران به ارمنستان صورت گرفته تا مونتاژ نهایی در این کشور انجام شود.

گفتنی است، بازار هدف این شرکت ایرانی ابتدا بخش کشاورزی ارمنستان و در مرحله بعد سایر کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا خواهد بود.

 

 

کد N1936330

وبگردی