آفتاب
با حضور ستاری؛

کارخانه نوآوری در تهران رونمایی شد

کارخانه نوآوری در تهران رونمایی شد

کارخانه نوآوری در تهران با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر عبداللهی، رئیس کارخانه نوآوری در حاشیه افتتاح کارخانه نوآوری که با حضور سورنا ستاری افتتاح شد در جمع خبرنگاران گفت: این کارخانه از مجموعه شتاب دهنده‌هایی تشکیل شده تا ایده‌هایی که در حوزه فناوری‌های مربوط به سلامت الکترونیک باشند را مورد حمایت و تقویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه این کارخانه نوآوری در حوزه سلامت الکترونیک فعال است، اظهار کرد: در این کارخانه تیم‌هایی که دارای ایده‌های خاص در حوزه‌های مرتبط هستند، مستقر می‌شوند و با حمایت سرمایه گذاران این ایده‌ها توسعه می‌یابد.

عبداللهی با بیان اینکه در حال حاضر در این کارخانه ۱۴ تیم مستقر شده‌اند، یادآور شد: هدف گذاری ما خروج ۲۵ تیم در سال اول فعالیت این کارخانه است.

رئیس این کارخانه نوآوری تاکید داشت: حمایت‌های حقوقی و تامین هزینه‌ها تا زمان رسیدن نوآوری و ایده به بازار از جمله حمایت‌های این مرکز خواهد بود.

به گفته وی، سرمایه گذاری روی ایده‌ها از سوی معاونت علمی و فناوری و سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

عبداللهی اصل سرپرست شتابدهنده کارا گفت: تیم‌های فناور مستقر در این شتابدهنده از تحصیل‌کردگان دانشگاه‌های برجسته کشور هستند.

به گزارش مهر، در این کارخانه نوآوری بالغ بر ۱۴ تیم فناور مستقر هستند که در حوزه کسب و کارهای استارتاپی سلامت الکترونیک فعالیت می‌کنند.

کد N1935742

وبگردی