آفتاب

بی‌رحمانه به اشخاصی که سرمایه نظام هستند، می‌تازیم

بی‌رحمانه به اشخاصی که سرمایه نظام هستند، می‌تازیم

نماینده مشهد گفت: امروز به اشخاص با عناوین مختلف بی‌رحمانه می‌تازیم که سرمایه نظام هستند. این راه‌حل مشکلات ساختاری نیست. آنچه که در جلسات استیضاح روی داد، نتیجه ساختار دوگانه رفع مشکلات ملی و قانونگذاری بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، شیران خراسانی در نطق میان‌دستور خود با تاکید بر اینکه در پایان دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم و باید شجاعانه و با بصیرت حرکت کنیم، گفت: هیچ جای خطایی نباید وجود داشته باشد برای گریز از ناکارآمدی باید به منابع طبیعی تکیه کنیم.

نماینده مشهد گفت:‌ در تمام حوزه‌ها سازگاری داریم. کشور را باید در مسیر پیشرفت تکامل قرار دهیم. کار مردم باید به دست مردم سپرده شود. مردم باید طرف مشورت و تدبیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز به اشخاصی که سرمایه نظام هستند با عناوین مختلف بی‌رحمانه می‌تازیم. این راه‌حل مشکلات ساختاری نیست. آنچه که در جلسات استیضاح روی داد، نتیجه ساختار دوگانه رفع مشکلات ملی و قانونگذاری بود.

نماینده مشهد با اشاره به انتخاب افراد در حوزه‌های انتخابیه گفت: در بعضی از حوزه‌ها تعداد نمایندگان با مردم همخوانی ندارد، چگونه است تهران با ۹ میلیون نفر ۳۰ نماینده و مشهد با سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پنج نماینده دارد و یا شهرهای دیگر هم به همین صورت. ما باید زیرساخت‌های کشور را با اصل ۶۴ قانون اساسی و شاخصه‌ها تطبیق دهیم.

کد N1935511

وبگردی