آفتاب

کشف 10 تن برنج احتکار شده در خرمدرّه زنجان

کشف 10 تن برنج احتکار شده در خرمدرّه زنجان

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف چند مورد احتکار کالای اساسی، برنج، ادوات کشاورزی و لوازم خانگی در استان‌های زنجان و مازندران خبر داد.

سیدیاسر رایگانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای برخورد با احتکار کالا در استان زنجان، طرح ویژه نظارتی با محوریت تعزیرات حکومتی و همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله پلیس آگاهی، بازرسی صنعت، معدن و تجارت، اماکن و... برگزار شد و در حین انجام بازرسی شهرستان خرمدرّه، یک مورد احتکار کالای اساسی شامل 10 تن برنج پاکستانی و تایلندی و 370 کارتن انواع مواد شوینده کشف و توقیف شد.

رایگانی افزود: در بازرسی مشترک در شهرستان بابلسر از انبار واحد صنفی ادوات کشاورزی، محموله احتکار به ارزش ریالی 156 میلیارد و 180 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی مازندران برای رسیدگی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان فریدونکنار مازندران نیز یک انبار لوازم خانگی احتکار شده کشف و توقیف شد که ارزش این محموله بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: بخش بسیاری از این گزارش‌ها از طریق مردم به اطلاع سازمان تعزیرات می‌رسد که شهروندان می‌توانند شکایات و گزارشات خود در رابطه با دپو و احتکار کالاها  از طریق سامانه پیامکی 300000135 سازمان تعزیرات حکومتی، شماره تلفن 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و 110 پلیس آگاهی اطلاع‌رسانی و پیگیری کنند.

انتهای پیام

کد N1935501

وبگردی