آفتاب

استقلال نیاز به هماهنگی و زمان دارند

استقلال نیاز به هماهنگی و زمان دارند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است آبی‌پوشان پایتخت آینده ای روشن و موفق در پیش دارند.

به گزارش ایلنا، سیروس دین محمدی پیشکسوتاستقلال در خصوص اخرین شرایط این تیم اظهار داشت: استقلال بعد از تغییراتی که داشت، چند بازیکن جدید به خدمت گرفت. نفراتی مثل علی کریمی و وریا غفوری هم کمی دیرتر اضافه شدند و خارجیهایی مثل گرو، نویمایر و همام هم که به تازگی به استقلال اضافه شده اند. در مجموع می‌توان گفت استقلال نسبت به فصل قبل، تیم جدید است و این تیم جدید هم برای رسیدن به هماهنگی و آمادگی احتیاج به زمان دارد همان اتفاقی که فصل گذشته هم افتاد و در نهایت تیم به موفقیت رسید وانتظارات را برآورده کرد.

وی افزود: از بازی مقابل پیکان تا دیدار با تراکتور، روند رو به رشد و مثبت استقلال مشخص بود. تیم بازی به بازی بهتر شد و در دیدار با تراکتور هم جدا از زدن 3 گل، بسیار هماهنگ و با برنامه بود. برای دیدار با پارس جمع نیز شرایط متفاوتی وجود داشت. آب و هوای گرم و شرجی روی عملکرد استقلال در نیمه اول اثرگذار بود اما در نیمه دوم و با تغییرات انجام شده، موقعیت های گل خوبی به دست آمد و استقلال می توانست برنده این دیدار باشد.

دین محمدی اظهار داشت: نکته مثبت استقلال این است که تیم قائم به فرد نیست و همه در قالب تیمی و کار گروهی حرکت میکنند. برای رسیدن به بهترین روزهای استقلال، نباید عجله کرد. این تیم نسبت به فصل گذشته کاملا جدید است و زمان میخواهد تا به روزهای اوج برسد. خیلی از بازیکنان جدید استقلال مثل باقری، دانشگر، نفرات جدید تیم و خارجیها برای اولین بار شرایطی مثل بازی با پارس جم را با پیراهن استقلال تجربه کردند.

این پیشکسوت استقلال در خاتمه گفت: تردیدی ندارم استقلال به مرور زمان بهتر می‌شود. این تیم آینده‌ای روشن و موفق پیش رو دارد و با حمایتهای باشگاه و تلاش کادر فنی و مربیان، به شرایط آرمانی می‌رسد. در این میان حمایتها و پشتیبانی هواداران بسیار مهم و اثرگذار است.

 

کد N1935342

وبگردی