آفتاب

در انتظار چهارمین عراقی پرسپولیس؛ شبیه بشار با کیفیت هوار

در انتظار چهارمین عراقی پرسپولیس؛ شبیه بشار با کیفیت هوار

پرسپولیس امروز مذاکره نهایی خود برای جذب چهارمین بازیکن عراقی تاریخ این باشگاه را از سر خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، ایمن حسین اگر بیاید، چهارمین بازیکن عراقی پرسپولیس در لیگ برتر خواهد بود. او این خرید قرمزها از عراق، صلاح حسن بود که در ۱۵ بازی ملی، ۵ گل زده و مرد سال ۲۰۰۵ فوتبال عراق شده بود. او بعد از بازی در الزوار و نیروی هوایی عراق، در سال ۸۵ به تهران آمد و در هشت بازی، یک گل برای پرسپولیس زد.

هوار ملامحمد پیش از پرسپولیس در تیم‌های نیروی هوایی‌، الانصار، آپولون، العین، الخور و آنورتوسیس بازی کرده بود. او در لیگ نهم ۱۷ بازی برای پرسپولیس انجام داد که حاصلش ۵ گل و ۳ پاس گل بود. ملامحمد در شش بازی جام حذفی هم یک گل به ثمر رساند. هوار در دوران حضورش در پرسپولیس دو شهرآورد را هم تجربه کرد؛ شهرآورد ۶۷ که یک - یک شد و پیروزی دو بر یک در شهرآورد ۶۸. این بازیکن عراقی بعد از ترک پرسپولیس به باشگاه اربیل رفت و از آنجا به تهران برگشت؛ این بار برای بازی در استقلال.

سومین عراقی اما هنوز پیراهن پرسپولیس را به تن دارد و اتفاقا در تیم‌های امید و بزرگسالان عراق همبازی ایمن حسین بوده. بشار رسن بر خلاف هموطنانش هرگز روی خوش به حاشیه‌ها نشان نداد و حالا یکی از مهره‌های کلیدی تیم محروم برانکو به حساب می‌آید.

به قول معروف، هندوانه در بسته است اما برانکو حتما خدا خدا می‌کند که ایمن حسین هم مثل بشار مفید و بی‌حاشیه باشد.

کد N1935064

وبگردی