آفتاب

دعوای دوباره ژوزه مورینیو با پل پوگبا

دعوای دوباره ژوزه مورینیو با پل پوگبا

ژوزه مورینیو و پل پوگبا اخیرا باز هم با هم مشکل پیدا کرده‌اند. تاکنون رابطه این دو نفر به این بدی نبوده است.

به گزارش ایلنا، مربی منچستریونایتد به پوگبا گفته که ناراحتی‌هایش را علنی بازگو نکند، و گفته که اگر می‌خواهد دوباره از باشگاه برود، باید رسما درخواست انتقال بدهد. پوگبا هم در جواب به مورینیو گفته که اگر می‌خواهد دوباره با او به‌صورت رسمی صحبت کند، باید حرف‌هایش را به مینو رایولا، ایجنت او بزند.

پوگبا پس از برد 2 بر یک منچستریونایتد مقابل لسترسیتی گفته بود: «چیزهایی هست که می‌توانم بگویم و چیزهایی هست که نمی‌توانم بگویم، وگرنه جریمه‌ام می‌کنند.»

مورینیو که از این حرف‌های پوگبا خشمگین شده ، به او گفته است: «اگر می‌خواهی منچستر را دوباره ترک کنی، کاری که لازم است انجام دهی این است که درخواست انتقال بدهی.» حرف مورینیو درباره ترک «دوباره» منچستریونایتد اشاره به سال 2012 دارد که پوگبا یونایتد را به مقصد یوونتوس ترک کرد. پوگبا هم به مورینیو گفته که اگر می‌خواهد این‌گونه صحبت کند، باید برود و با رایولا حرف بزند. این صحبت‌ها باعث شده که رابطه این دو به ‌شدت خراب شود.

پوگبا در حالی آن حرف‌ها را زده که در آن بازی کاپیتان بوده است و مورینیو پس از دیدار از او تمجید کرده است. اما کینه فصل گذشته همچنان ادامه دارد. در فصل پیش بود که مورینیو مرتبا پوگبا را در ترکیب بازی نمی‌داد یا او را تعویض می‌کرد. مورینیو رایولا را مقصر می‌داند، به‌ویژه که گزارش رسیده که پوگبا می‌خواهد به بارسلونا برود. البته یونایتد حاضر به فروش او نیست، حتی اگر درخواست رفتن بدهد.

کد N1935044

وبگردی