آفتاب

رسیدگی به تخلفات پروژه‌های بزرگ در دستور شورای شهر تهران

رسیدگی به تخلفات پروژه‌های بزرگ در دستور شورای شهر تهران

همشهری آنلاین: محمد سالاری از ورود جدی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به شناسایی و بررسی تخلفات ساختمانی سطح شهر تهران بخصوص تخلفات پروژه‌های بزرگ مقیاس از جمله پاساژها و مال‌های شهر تهران خبر داد.

محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی در سطح مناطق 22 گانه روند کاهشی نداشته است، گفت: متاسفانه علی رغم ابلاغ طرح تفصیلی شهر تهران ما همچنان شاهد افزایش تخلفات ساختمانی در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران بودیم و هستیم که قسمت عمده این تخلفات هم مربوط به پروژه های تجاری و پاساژ ها و مال ها است.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرداری‌ها برای مقابله با تخلفات ساختمانی بخصوص در پروژه های اداری و تجاری که درآمدزایی بیشتری برای آن‌ها دارد اهتمام جدی ندارند و بعضا همکاری لازم هم برای ورود به این تخلفات صورت نمی‌گیرد. لذا کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بصورت جدی نسبت به شناسایی و بررسی تخلفات ساختمانی اقدام و در راستای رسیدگی به آن ها تصمیم‌گیری می‌کند.

سالاری اضافه کرد: قطعا در این فرایند متخلفینی که در بروز و ظهور این تخلفات ساختمانی نقش دارند و از انجام وظایف و اختیارات قانونی خود برای جلوگیری تخلفات سر باز می‌زنند، به شهرداری تهران، نهادهای نظارتی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات کارکنان شهرداری تهران معرفی خواهند شد.

کد N1934958

وبگردی