آفتاب
از سوی سرپرست وزارت رفاه صورت گرفت؛

صدور بخشنامه هماهنگی در انتصاب مدیران عامل هلدینگ ها

صدور بخشنامه هماهنگی در انتصاب مدیران عامل هلدینگ ها

بخشنامه سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای هماهنگی در انتصابات اعضای هیات مدیره ها ، مدیران عامل شرکت ها و هلدینگ ها صادرشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشنامه انوشیروان محسنی بندپی آمده است: همانگونه که واقفید بکارگیری بدون ضابطه افراد در سطوح مدیریتی شرکت ها و هلدینگهای تابعه، اساس هرگونه ناکارآمدی، منشاء فساد و تبعیض و لاجرم عامل تخریب و تضعیف اعتماد عمومی نسبت به اعتبار نظام مدیریتی کشور است.

بنابراین، در راستای ساماندهی مسئله خطیر عزل و نصب ها، پایبندی به اصول تخصص گرایی و ضوابط شایسته سالاری و نظر به حساسیت و مطالبه قاطبه جامعه، تاکید می نمایم وفق بخشنامه شماره ۹۳۹۶۵ مورخ ۱۵/۵/۹۷ و به منظور فراهم سازی فرصت های برابر برای همه واجدین شرایط، انتخاب اعضای هیات مدیره ها و نیز مدیران عامل شرکتها و هلدینگهای تابعه و شرکت های رده اول که مستقیماً به هلدینگ ها متصل هستند، صرفاً از طریق «فراخوان عمومی» و بررسی رزومه نخبگان صورت خواهد گرفت؛ در این خصوص لازم است گزینه منتخب کمیته انتصابات، به منظور تصمیم گیری نهایی، منضم به اسناد مثبته و پیوست گزارش دقیقِ فرایند انتخاب، به دفتر اینجانب ارسال شود. بدیهی است هر گونه انتصاب خارج از این فرایند، غیر قابل قبول است.

همچنین در خصوص انتصاب معاونین و مدیران بلافصل ستادی و اجرایی لازم است روسای سازمان ها، صندوق ها و موسسات وابسته پس از هماهنگی و اخذ تایید اینجانب اقدام کنند.

کد N1934690

وبگردی