آفتاب

رشیدی:حسینی و رحمتی بدتر از از برومند و طباطبایی نیستند

رشیدی:حسینی و رحمتی بدتر از از برومند و طباطبایی نیستند

منصور رشیدی مربی سابق تیم ملی و استقلال معتقد است این تیم در دیدار مقابل پارس جنوبی آن تیم همیشگی نبود.

به گزارش ایلنا، منصور رشیدی مربی سابق تیم ملی و استقلال معتقد است این تیم در دیدار مقابل پارس جنوبی آن تیم همیشگی نبود. او همچنین درباره قهر حسینی، حرف‌های جالبی می‌زند و او را به تلاش دوباره برای رسیدن به ترکیب اصلی دعوت می‌کند.

درخصوص باخت استقلال مقابل پارس جنوبی جم صحبت کنید.

فکر می‌کنم استقلال شرایط خوبی را در این بازی نداشت و آن تیم هفته قبل نبود. درست است که استقلال دو موقعیت گلزنی داشت اما این تیم 50 درصد تیم هفته قبلش هم نبود که توانست به تراکتور سه گل بزند. این تیم در خط حمله آن کارایی لازم را نداشت همچنین در خط دفاع هم ضعیف کار کرد. آنها با از دست دادن امید ابراهیمی و تیام دچار مشکل شده‌اند و آنهایی را هم که جذب کرده‌اند 30درصد بازیکنان قبلی هم نبودند.

حسین حسینی هم به دلیل نیمکت‌نشینی شاکی بود.

به نظر من یک نفر بزرگ‌تر باید آنجا باشد که این موضوع را مدیریت کند. دیگر ما بدتر از برومند و طباطبایی نداشتیم که همزمان در تیم ملی حضور داشتند. هر دو هم مدعی بودند و خیلی موقع‌ها ما ساعت‌ها با آنها صحبت و قانع‌شان می‌کردیم تا تمرین کنند. به نظر من همه چیز تمرین نیست. اگر یک نفر مرتبط با آنها صحبت کند، این مسایل به وجود نمی‌آید.

به نظرتان چه کسی می‌تواند این موضوع را مدیریت کند؟

تنها کسی که در حال حاضر می‌تواند این موضوع را مدیریت کند، اصغر حاجیلو است زیرا او استقلالی‌ است و بازیکنان هم او را قبول دارند. امیدوارم با حضور حاجیلو دیگر این مسایل در استقلال به وجود نیاید.

چه توصیه‌ای به حسینی دارید؟

او جوان است و به خاطر اینکه جام جهانی را از دست داده، هنوز نتوانست ریکاوری درستی از این موضوع داشته باشد. او پارسال عملکرد خیلی خوبی داشت اما باید قبول کند که در حال حاضر رحمتی آماده است و هر مربی دیگری هم جای شفر بود از رحمتی استفاده می‌کرد.

اگر شما مربی بودید در بازی مقابل السد از کدام دروازه‌بان استفاده می‌کردید؟

به خاطر تجربه بالا، از مهدی رحمتی استفاده می‌کردم اما حسینی را هم نباید نادیده گرفت. او باید پیشرفت کند و در جام ملت‌ها دروازه‌بان تیم ملی باشد. امیدوارم شفر این موضوع را مدیریت کند.

شفر بعد از بازی، روی نیمکت گریه کرده است!

او می‌دانست که تیمش عملکرد خوبی نداشته و به خاطر آن ناراحت بوده است. البته من فکر می‌کنم استقلال در ادامه شرایطش بهتر خواهد شد. به حسینی هم توصیه می‌کنم قهر نکند چون با این طریق به هیچ جا نمی‌رسد و باید تلاش کند تا دوباره جایگاهش را به دست بیاورد.

 

کد N1934685

وبگردی