آفتاب

بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری تهران برای ایجاد شغل

بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری تهران برای ایجاد شغل

همشهری‌آنلاین: معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در بازدید از منطقه ۱۱ گفت: ظرفیت گردشگری شهر تهران بسیار بالاست و می‌خواهیم با تعامل میراث فرهنگی آن را رونق دهیم و از این پتانسیل برای ایجاد شغل استفاده کنیم.

اولین نشست شاپور رستمی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با شهردار و مدیران شهرداری منطقه 11 صبح شنبه 27 مرداد برگزار شد و در ادامه با بازدید از سطح منطقه و پروژه‌های در دست اجرا به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، شاپور رستمی با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری و پتانسیل شهر تهران برای ورود به این صنعت گفت: باوجود ظرفیت بالای گردشگری در شهر تهران، این موضوع پنهان است و باید با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در بخش‌های بوم‌گردی، بافت تاریخی و ... صنعت گردشگری را که یکی از صنعت‌های پول‌ساز دنیاست؛ با تعامل میراث فرهنگی رونق دهیم و از این پتانسیل برای اشتغال و ایجاد شغل هم استفاده کنیم.

او  در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت تلاش کارکنان شهرداری برای ایجاد شور ونشاط بین شهروندان، نگاه ویژه مدیریت شهری به خدمات‌رسانی و تکریم مردم را با هدف ارتباط مستقیم با شهروندان حائز اهمیت دانست و گفت: اگر قرار است کاری انجام دهیم و پروژه‌ای اجرا کنیم باید همه مردم از آن بهره‌مند شوند و در همین راستا یکی از محورهایی که بر آن تأکید شده داشتن پروژه در هر محله است.

به گزارش ایسنا، رستمی همچنین بر اهمیت عملکرد قانونمند و رعایت نظم قانونی در شهرداری و تأثیر آن بر شهر تهران تأکید کرد و افزود: منطقه 11 یکی از حساس‌ترین مناطق است که باید از نظر حوادث و پدافندی آمادگی لازم را داشته باشیم .

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران همچنین پاک‌سازی چهره شهر از تکدی‌گری ، نوسازی بافت فرسوده، توجه ویژه به نظافت و پاکیزگی شهر و جمع‌آوری به موقع پسماند را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: پایتخت الگوی کشور است و اقدام‌هاي منطقه 11 نیز به لحاظ موقعیت خاصی که دارد در سطح ملی دیده می‌شود.

کد N1934679

وبگردی