آفتاب

تدوین برنامه راه‌اندازی کلینیک کسب‌وکار در پژوهشگاه مواد

تدوین برنامه راه‌اندازی کلینیک کسب‌وکار در پژوهشگاه مواد

برنامه راه‌اندازی کلینیک کسب و کار مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی تهیه شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا دادفر مدیر مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی با اعلام این خبر گفت: این کلینیک با هدف کمک و ارتقای توانمندی‌های فردی، گروهی و سازمانی و همچنین توسعه محصولات و خدمات شرکت‌ها و افراد خلاق و کارآفرین در این زمینه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مشاوره بازاریابی، مشاوره منابع انسانی، مشاوره طراحی ساختار، سیستم‌ها و فرآیندها، مشاوره در حوزه امور دانش‌بنیان، مشاوره مالی و حقوقی، مشاوره توسعه فناوری و کسب و کار، مشاوره مالکیت فکری و تجاری‌سازی، استانداردها، مشاوره حوزه بین‌الملل، مشاوره حوزه مهندسی مواد، شناسایی و انتخاب مواد و آزمون‌های مربوط توسط این مرکز ارائه می‌شود.

دکتر دادفر اضافه کرد: همچنین خدمات مشاوره‌ای مختلفی در راستای بهبود توسعه کسب و کار، استعداد، مهارت رشته تحصیلی و یا نیاز بازار قابل حصول است.

مدیر مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی خاطر نشان کرد: امیدواریم راه‌اندازی این کلینیک منجر به تربیت و پرورش دانش‌آموختگان مهارتی کارآفرین، ارتباط دانشجویان با کارآفرینان به منظور استفاده از تجربیات و ایجاد شبکه‌ای بین پژوهشگاه، صنایع و کارآفرینان شود.

وی با بیان اینکه  کلینیک‌های کارآفرینی و اشتغال یکی از حلقه‌های تکمیل کننده چرخه فناوری در کشور است، گفت: کلینیک‌های کسب و کار با استفاده از مشاوره‌های تخصصی، برگزاری آموزش‌های کاربردی و نیز همکاری با مراکز و افراد با تجربه در این زمینه‌ها می‌توانند به شناسایی مسائل و عارضه‌های موجود کمک کرده و راهکارهای اثربخش در راستای بهبود آنها ارائه دهند.

انتهای پیام

کد N1933997

وبگردی