آفتاب
رئیس مرکز اورژانس پردیس:

بیمارستان پردیس کودک بدحال ۲ ساله را پذیرش نکرد | درگیری با اورژانس

بیمارستان پردیس کودک بدحال ۲ ساله را پذیرش نکرد | درگیری با اورژانس

پردیس- رئیس مرکز اورژانس پردیس گفت: بیمارستان پردیس کودک بدحال ۲ ساله را پذیرش نکرد و رییس و تعدادی از عوامل بیمارستان به دلیل انتقال بیمار به این بیمارستان، تکنسین اورژانس را کتک زدند.

نادر شایان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص درگیری بین نیروهای اورژانس شهرستان پردیس و برخی از عوامل بیمارستان «شفا» این شهرستان اظهار داشت: صبح پنج شنبه حال یک کودک ۲ ساله که به مدت طولانی بیمار بوده است، وخیم شده و بیمار تشنج می کند، که به تشخیص عوامل اورژانس پردیس احتمال مرگ این کودک بر اثر شدت بیماری وجود داشته است.

وی افزود: تکنسین های اورژانس برای حفظ حیات بیمار مجبور به انتقال کودک به بیمارستان «شفا» برای پایدار شدن حال بیمار می شوند، اما در بیمارستان از پذیرش کودک بدحال امتناع می ورزند و رییس بیمارستان به همراه تعدادی از عوامل بیمارستان به آمبولانس و تکنسین های اورژانس حمله ور می شوند و درب بیمارستان را بسته و حدود ۲ ساعت آمبولانس را در حیاط بیمارستان توقیف کرده و به اعتراض انتقال بیمار به بیمارستان یکی از عوامل اورژانس را به شدت کتک می زنند.

رئیس مرکز اورژانس پردیس گفت: در نهایت پس از شکایت و مداخل عوامل انتظامی پس از ۲ ساعت به آمبولانس اورژانس اجازه خروج داده شد.

وی گفت: قانون به صراحت می گوید، زمانی که حال بیماران وخیم است، باید به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شوند و عوامل اورژانس نیز همین کار را انجام دادند و اتفاق غیر قانونی نیفتاده است.

بررسی های خبرنگار مهر نشان می دهد، که حال کودک بهبود یافته است.

کد N1933547

وبگردی