آفتاب

تارتار: جانانه دفاع کردیم / 24 ساعت شیرینی خواهیم داشت

تارتار: جانانه دفاع کردیم / 24 ساعت شیرینی خواهیم داشت

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان دیدار برابر استقلال تهران اعلام کرد از قرار گرفتن در بالای جدول رده بندی خوشحال است اما شاگردان او نمی‌توانند با تیم‌های مدعی رقابت کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از تقابل با استقلال تهران اظهار داشت: من همیشه قبل از شروع صحبت‌هایم باید از هواداران تشکر کنم. واقعاً آن‌ها خیلی در نتایج ما سهیم هستند. این برد را به تمام زردپوشانی که در ورزشگاه بودند و تمام هوادارانی که در تلویزیون بازی را نگاه کردند و جا نبود به ورزشگاه بیایند، تقدیم می‌کنم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: خدا را شکر جریان بازی طبق برنامه ما جلو رفت. هدف‌مان این بود در نیمه اول به گل برسیم و در ادامه از فضای پشت دفاع استقلال استفاده کنیم. فکر می‌کنم اگر کمی مهاجمان دقت می‌کردند، ما اینقدر استرس نمی‌کشیدیم و می‌توانستیم به گل دوم برسیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی خاطر نشان کرد: استقلال تیم منضبطی بود و امروز در برخی از دقایق خوش‌شانس بودیم که  گل نخوردیم. نتیجه یک بر صفر، نتیجه خطرناکی است و بچه‌ها جانانه دفاع کردند. ما اجازه سانتر از کناره‌های استقلال را به این تیم ندادیم و بچه‌ها خوب دفاع کردند. البته روی ضربات ایستگاهی تیم حریف ارسال‌هایی روی دروازه ما داشت، اما در جریان بازی این اجازه را به آنها ندادیم. خسته نباشید می‌گویم به بچه‌های تیمم که جانانه دفاع کردند و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که در سال دوم حضور تیمش در لیگ برتر هدف‌گذاری او چیست، گفت: ما بوجه محدودی داریم و می‌خواهیم نماینده استان بوشهر در لیگ برتر بماند. ما از چالش بالای جدول خوش‌مان آمده است، اما نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن و حتی پیکان رقابت کنیم. به لحاظ بودجه و هدف‌گذاری با این تیم‌ها قابل مقایسه نیستیم، اما ما این چالش را دوست داریم. برخی از بچه‌های ما حتی لیاقت پوشیدن تیم ملی را دارند و در رقابت بالای جدول است که آنها دیده می‌شوند. بازیکنان این چالش را دوست دارند و ما هم دوست داریم. ضمن اینکه ما بازیکنان باتجربه هم به تیم‌مان اضافه کرده‌ایم و خدا را شکر تیم یکدستی داریم.

وی ادامه داد: ما تیم‌مان را کاملاً می‌شناسیم. هر ساله یک تعداد بازیکن به خاطر نمایش خوب‌شان از تیم ما جدا می‌شوند و ما باید بازیکنان جدید را با دیگر نفرات‌مان هماهنگ کنیم. خدا را شکر تیم خوبی داریم، اما نباید در باد این برد بخوابیم. این برد 24 ساعت شیرینی دارد، اما باید تلاش کنیم برای بازی‌های بعد، چون دیگر تیم‌ها روی ما برنامه‌ریزی می‌کنند. استقلال در نیمه اول حتی به زمین ما نیامد. البته در اواخر نیمه نخست کمی فشار آوردند که این موضوع هم طبیعی بود. تیم ما بودجه خیلی کمی دارد، اما خدا را شکر می‌کنم تیم یکدستی داریم.

سرمربی تیم پارس جنوبی در خصوص اینکه چرا بازیکنان باتجربه و پا به سن گذاشته‌ای مانند محسن بنگر را جذب کرده است، گفت: ما در هر پست دو بازیکن داریم، یک با تجربه و یک جوان. یک جا نیاز است از بازیکن جوان استفاده کنیم و یک جا از باتجربه. امروز نیاز بود از چند بازیکن باتجربه در زمین استفاده کنیم. شاید اگر بنگر هم به لحاظر بدنی مشکلی نداشت، در صورت نیاز از او استفاده می‌کردیم.

تارتار در مورد قضاوت حسین زرگر در این دیدار گفت: زرگر داور باتجربه‌ای است و قضاوت او تأثیرگذار نبود. او برخی از صحنه‌ها را مدیریت کرد و قضاوتش در نتیجه تأثیرگذار نبود. به نظرم زرگر توانست بازی را مدیریت کند.

وی همچنین یادآور شد: ما قرعه سختی داریم، اما این قرعه می‌تواند برای ما خوب باشد، چون استقلال در نیم‌فصل دوم این‌طور نیست. تا این‌ تیم‌ها تا به خودشان بیایند، ما می‌توانیم امتیاز بگیرم. نیم‌فصل دوم کار بسیار سخت است و تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند. همان‌طور که امروز را رد کردیم امیدواریم در بازی‌های آینده هم موفق شویم.

کد N1933542

وبگردی