آفتاب

بیستمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت در مشهد افتتاح شد

بیستمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت در مشهد افتتاح شد

بیستمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت با حضور ۶۵ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از مشهد مقدس، هوشنگ نژاد در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: اکنون در نمایشگاه بین‌المللی مشهد شاهد افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعت، دوازدهمین نمایشگاه معدن و زمین شناسی، چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات راهسازی عمرانی و ریل و جاده ای و دوازدهمین نمایشگاه فلزات، فولاد، متالورژی و آهنگری هستیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در ساعات ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم آزاد است.

وی درباره اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه‌ها بیان کرد: معرفی دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی در زمینه در زمینه ماشین‌آلات و ابزارآلات صنعتی و ماشین آلات معدنی و راه سازی و فولاد و صنایع وابسته از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت است.

هوشنگ‌نژاد خاطرنشان کرد: مساحت واگذار شده در نمایشگاه هفت‌هزار مترمربع، مساحت کل غرفه‌ها سه هزار مترمربع، تعداد کل غرفه‌ها ۶۰ مورد و تعداد کل مشارکت کننده ها ۶۵ شرکت است. در این نمایشگاه ۵۰ شرکت داخلی و ۱۵ نمایندگی از شرکت های خارجی حضور یافته‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه هیات‌های تجاری از افغانستان و عراق در این نمایشگاه حاضر می‌شوند، اذعان کرد: ماشین‌آلات راهسازی و معدنی، معدن و صنایع وابسته و فولاد و صنایع وابسته به آن زمینه‌های فعالیتی مشارکت‌کننده‌ها در نمایشگاه است.

کد N1933498

وبگردی