آفتاب

واکنش دژاگه به یک سوال؛ واقعا درد‌آور است

واکنش دژاگه به یک سوال؛ واقعا درد‌آور است

همشهری آنلاین: اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی با انتشار پستی در اینستاگرام به سوال توهین آمیز یک خبرنگار واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، اشكان دژاگه، ستاره این فصل تیم تراکتور که سابقه حضور در فولام، ناتینگهام فارست و... را دارد، بعد از نخستين‌ بازي‌اش در ليگ ايران با لباس تراكتور و در مقابل استقلال، در میکسدزون یک خبرنگار سوال عجیب و توهین آمیزی از دژاگه کرد و پرسید که آیا برای استراحت به ایران آمده اید؟ دژاگه آن جا با احترام پاسخ این خبرنگار را داد اما به نظر می‌رسد هضم آن برای کاپیتان تیم ملی بسیار سخت بوده است.

او که امروز در کمیته اخلاق حضور داشت، تصویری از دست‌ها و تتوهایش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

موقعی که یه خبرنگار بعد از یه بازی به این سختی از من می‌پرسه آقای دژاگه اومدین به لیگ ایران برای استراحت کردن؟ آیا این بی‌احترامی نیست؟ این سوال یه بی‌احترامی به لیگ ایرانه، یه بی‌احترامی به تمام بازیکنای ایرانی و یه بی‌احترامی به فدراسیون ایران و حتی بقیه خبرنگاران عزیز (نيست؟).

بهتون می‌گم دقیقا با این سوال منظور ایشون چی هستش. لیگ ایران اینقدر بده که من اومدم اینجا استراحت کنم. و این واقعا درد داره!!!

خوب الان من یه سوال دارم؟ آیا من بی‌احترامی کردم که دارم فقط فوتبال بازی می‌کنم و مردم ممکنه تاتوهای منو ببینن؟ یا ایشون که این سوال رو می‌پرسن؟

ولی یه چیزی که من از پدر و مادرم یاد گرفتم تو زندگیم اینه که احترام بذارم به هر آدمی تو این دنیا و به هر قانونی. و این کارم این دفعه می‌کنم و احترام می ذارم!!! و باور کنید که حتی منو قوی‌ترم می کنه. یه چیزم لطفا فراموش نکنید که من هر دقیقه که تو زمین فوتبال عرق می‌ریزم، به عشق این پرچمه. لطفا الانم دیگه بذارید من تمرکز کنم به کارم و بذارید فوتبال بازی کنم.

کد N1932963

وبگردی