آفتاب

فعالیت غیر قانونی و خطر محرومیت در انتظار سرپرست مس کرمان

فعالیت غیر قانونی و خطر محرومیت در انتظار سرپرست مس کرمان

خطر محرومیت به دلیل فعالیت غیرقانونی سرپرست باشگاه مس کرمان را تهدید می‌کند.

به گزارش ایلنا، شنیده ها حاکی از آن است که علی قرایی که چندی پیش به عنوان رئیس هیات فوتبال استان کرمان انتخاب شد حالا با پذیرفتن سمت سرپرستی باشگاه مس کرمان در خطر محرومیت قرار دارد. طبق قانون، رییس هیات فوتبال یک استان نمی‌تواند همزمان مدیریت یک باشگاه را بر عهده داشته باشد.

این در حالی است که مس کرمان در لیگ دسته اول کشور حضور دارد و دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نیز در لیگ دسته اول قرار دارند و چگونه علی قرایی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان کرمان می تواند در راستای موفقیت تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان تلاش کند در شرایطی که خود مدیریت رقیب این دو تیم یعنی مس کرمان را بر عهده دارد.

خبرها حاکی است به زودی قرایی باید از باشگاه مس یا هیات فوتبال استان کرمان کناره گیری کند و حتی احتمال محرومیت سنگین وی از هرگونه فعالیت فوتبالی به دلیل فعالیت غیرقانونی و همزمان در دو سمت مختلف وجود دارد. 

قرایی از روزی که مدیریت باشگاه مس کرمان را پذیرفته کمتر در هیات فوتبال حاضر می‌شود و تمام انرژی خود را معطوف به باشگاه مس کرمان کرده است به طوری که شب و روز خود را صرف آماده سازی تیم مس کرمان و فصل نقل و انتقالات کرد و در اولین دیدار مس با حضور در میان هواداران مس در قامت یک هوادار بازیکنان مس را تشویق کرد و از شدت خوشحالی از پیروزی در اولین دیدار لیگ اشک شوق ریخت!

همه اینها در حالی است که مس کرمان این هفته در سیرجان میهمان گل گهر است و دربی استان را برگزار میکند و چگونه علی قرایی که در اولین دیدار از پیروزی مس اشک شوق ریخته چگونه می خواهد عدالت و انصاف و مدیریت جامع را در قامت رئیس هیات فوتبال استان کرمان در این دیدار رعایت کند!

کد N1932895

وبگردی