آفتاب

ساخت سه شهرک صنایع دستی در مبادی ورودی تبریز

ساخت سه شهرک صنایع دستی در مبادی ورودی تبریز

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مطالعات و برنامه‌ریزی‌های اولیه برای ایجاد سه شهرک صنایع دستی در مبادی ورودی تبریز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، فرشاد به آفرین (معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی) با اعلام خبر احداث سه شهرت صنایع دستی در مبادی ورودی تبریز گفت: با احداث و توسعه این شهرک‌ها، تولید صنایع دستی استان انسجام بیشتری می‌یابد و امکانات زیرساختی لازم برای تولید و عرضه این محصولات به نحو مطلوبی فراهم می‌شود.

وی یادآوری کرد: احداث این شهرک‌ها نقش بسیار مناسبی در رونق بیش از پیش صنایع دستی استان ایفا می‌کند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: تمامی هنرمندان و صنعتگران دارای پروانه تولید انفرادی و کارگاهی که علاقمند به تاسیس کارگاه صنایع دستی در شهرک‌های مذکور هستند برای ثبت نام باید به معاونت صنایع دستی استان مراجعه و فرم اولیه را پر کنند.

به آفرین ادامه داد: تمامی فعالان صنایع دستی استان برای تکمیل فرم اولیه ثبت نام از 23 تا 27 مرداد در ساعات اداری به ساختمان معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی واقع در خیابان امام، نبش خیابان شهید جدیری مراجعه کنند.

کد N1932272

وبگردی