آفتاب

توئیت بازی عجیب و جنجالی مربی و بازیکن؛ توئیت نمی‌کنم، اوپس!

توئیت بازی عجیب و جنجالی مربی و بازیکن؛ توئیت نمی‌کنم، اوپس!

پپ گورایولا خوشحال است که منچسترسیتی از آزمون سختش در هفته اول لیگ برتر انگلیس در خانه آرسنال سربلند بیرون آمد و در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان ملی‌پوشش را در اردوی پیش فصل در اختیار نداشت، توانست شروعی امیدوار‌کننده را برای فصل جدید رقم بزند.

به گزارش ایلنا، سیتی 16 بازیکنش را تابستان امسال به جام جهانی فرستاد که بیشتر از هر تیم دیگری بود و 6 تای آنها هم که تیم‌های ملی‌شان به نیمه نهایی جام جهانی رسید، از دو هفته پیش شروع به بازگشت به اردوی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کردند. 

گواردیولا تأکید کرد هنوز خیلی زود است بگوید که آیا بازیکنانش برای کسب قهرمانی این فصل لیگ برتر همان انگیزه‌ای را دارند که فصل گذشته داشتند اما نشانه‌هایی که در نخستین بازی تیمش در فصل جدید دیده امیدوار کننده بوده است.

گواردیولا درباره بازگشت بنیامین مندی که از ماه سپتامبر سال گذشته به دلیل مصدومیت در لیگ برتر بازی نکرده بود هم گفت: «مندی، مندی است. گاهی اوقات ما می‌خواهیم او را بکشیم و گاهی هم می‌گویید اوه عجب بازیکنی داریم. او برای کمک به ما انرژی مضاعفی می‌دهد. مندی چیزهای زیادی برای ارائه به ما برای بالا بردن سطح بازی‌مان دارد و امیدوارم که بتوانیم متقاعدش کنیم که آرام باشد، به آنچه در شبکه‌های اجتماعی می‌بیند بی‌توجهی کند و روی کاری که باید انجام دهد تمرکز داشته باشد.»

اما مندی در واکنش به این حرف در توییتر نوشت: «باشد، قول می دهم، اوپس!» و شکلک خنده گذاشت.

کد N1932059

وبگردی