آفتاب
نبود حامد به ضرر تیم است؛

داوودی: تیم ملی بسکتبال برای طلای بازی‎های آسیایی تمرین کرده است

داوودی: تیم ملی بسکتبال برای طلای بازی‎های آسیایی تمرین کرده است

ملی‎پوش بسکتبال با بیان اینکه منتظر آغاز بازی‎های آسیایی هستیم تا توانایی‎های‎مان را ثابت کنیم، گفت: تمرینات‎مان برای طلای این بازی‎ها بوده اگرچه قولی بابت آن نمی‎دهیم.

آرن داوودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روندی که تیم ملی بسکتبال از ابتدای سال جاری برای حضور در بازی های آسیایی طی کرده است، گفت: روند تمرینات که همزمان برای شرکت در رقابتهای انتخابی جام جهانی هم بود، به گونه ای بود که امروز در بهترین شرایط ممکن به سر می بریم.

وی با بیان اینکه منتظر هستیم  بازی های آسیایی آغاز شود تا توانایی های خود را نشان دهیم، خاطرنشان کرد: برای حضور موفق در مسابقات تمرینات فشرده ای را داشتیم. در مسابقات انتخابی جهام جهانی نتیجه تمرینات و اردوهای مستمر را دیدیم. حالا نوبت بازی های آسیایی است تا با حضور در آن، سطح آمادگی و نتایجی که می توانیم به این واسطه کسب کنیم را ثابت کنیم.

این ملی پوش بسکتبال با تاکید بر اینکه بسکتبال ایران مدال طلای بازی های آسیایی را در کارنامه افتخارات خود کم دارد، تصریح کرد: تمریناتی که پشت سر گذاشتیم و شرایط و سطح آمادگی که امروز از آن برخورداریم، همه برای کسب مدال طلا است اما هیچ قولی بابت آن نمی دهیم. فقط اینکه من از طرف خودم و دیگر ملی پوشان قول می دهم که تمام تلاش مان را برای کسب طلای این بازی ها خواهیم داشت. 

داودی همچنین با تاکید بر اینکه تدارکات تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی های آسیایی به اندازه بوده است، گفت: حدود ۲۰ بازی تدارکاتی انجام دادیم. شاید به اندازه تیمی مانند چین بازی نداشتیم و از طرفی اردوهای مان هم خیلی طولانی بود اما با همه اینها در آمادگی خوبی به سر می بریم. آماده حضور در بازی های آسیایی هستیم. 

ملی پوش بسکتبال کشورمان همچنین در مورد مصدومیت حامد حدادی و شرایط خاصی که این بازیکن با آن مواجه شده است، گفت: حامد یک شرایط خاصی ندارد. مسلما نبود او به تیم و عملکرد ما ضربه می زند. امیدوارم به آمادگی کامل برای همراهی تیم دست یابد اگرچه تیم ملی بدون این بازیکن هم در دو تورنمنت اخیر خوب نتیجه گرفت. به هر حال اما تاثیر حضور حامد حدادی در تیم بیشتر از ۵۰ درصد است. 

به گزارش مهر، تیم ملی بسکتبال پنجشنبه یا جمعه آینده برای حضور در بازی های آسیایی عازم اندونزی می شود. اولین دیدار تیم ملی کشورمان در این بازی ها سوم شهریورماه برابر سوریه برگزار می شود. 

کد N1931428

وبگردی