آفتاب

اعلام آمادگی اتریش برای همکاری دانشگاهی در زمینه مدیریت بحران آب

اعلام آمادگی اتریش برای همکاری دانشگاهی در زمینه مدیریت بحران آب

سفیر اتریش در ایران تاکید کرد: سفارت اتریش در ایران آمادگی دارد تسهیل‌گر فعالیت‌ها و ارتباطات علمی دانشگاه یزد با دانشگاه‌های اتریش بویژه در زمینه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، توریسم پایدار و مدیریت بحران آب باشد.

به گزارش ایسنا، "اشتفان شولتس"، سفیر اتریش در ایران و هیات همراه در سفر خود به استان یزد، از دانشگاه یزد بازدید و درخصوص زمینه‌های همکاری این دانشگاه با دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی اتریش با مسئولان دانشگاه یزد بحث و تبادل نظر کرد.

دکترمحمدعلی حداد، رئیس گروه مذکور در این نشست با استقبال از همکاری دانشگاه یزد با دانشگاه‌های اتریش به معرفی این دانشگاه و بیان پتانسیل‌های علمی آن پرداخت.

"اشتفان شولتس"، سفیر اتریش در ایران نیز در این نشست با پیشنهاد اولویت‌های همکاری شامل انرژی‌های تجدیدپذیر، توریسم پایدار و مدیریت بحران آب گفت: سفارت اتریش در ایران آمادگی دارد نقش تسهیل‌گر فعالیت‌ها و ارتباطات علمی دانشگاه یزد با دانشگاه‌های اتریش را ایفا کند.

"کریستف گراب مایر"، رایزن بازرگانی سفارت اتریش در ایران نیز با تاکید بر گسترش فعالیت‌های علمی دانشگاه یزد با دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی اتریش، ایجاد ارتباط موثر تحقیقات دانشگاهی با صنعت را ضروری دانست.

سفیر اتریش در ایران و هیات همراه در ادامه از آزمایشگاه‌های فیبر نوری، فیزیک، شیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد بازدید کردند.

انتهای پیام

کد N1931368

وبگردی