آفتاب

خودداری پوگبا از بازگویی جنجال مورینیو؛ من دیو نیستم!

خودداری پوگبا از بازگویی جنجال مورینیو؛ من دیو نیستم!

پل پوگبا به ژوزه مورینیو گفته باید مورد محبت و اعتماد قرار بگیرد اگر بخواهد درخشش جام جهانی را در منچستریونایتد تکرار کند و مدعی است اگر آنچه در ذهنش می‌گذرد را به زبان بیاورد، جریمه می‌شود.

به گزارش ایلنا، پوگبا هفته پرخبری را سپری کرد، ابتدا شایعاتی درباره علاقه‌اش به رفتن به بارسلونا مطرح شد اما در نهایت به‌عنوان کاپیتان شیاطین سرخ در برد 2 بر یک مقابل لسترسیتی درخشید در نخستین دیدار بعد از فینال جام جهانی که به قهرمانی فرانسه انجامید.

اما بعد از پیروزی جمعه شب، گرانترین خرید تاریخ منچستریونایتد با 89 میلیون پوند، در رابطه‌اش با مربی پرتغالی ایجاد شائبه کرد وقتی هواداران و هم‌تیمی‌ها را ستود اما نامی از مورینیو نیاورد. او گفت: «یک چیز را باید بدانید. بازیکنی که انتخاب می‌شود خوشحال است و در این صورت احساس آرامش بیشتری دارد. این همه چیزی است که می‌خواهم بگویم.»

ذهنیت پوگبا گاه مورد تردید و انتقاد مورینیو قرار گرفته و این هافبک برای بازی فصل قبل با سویا در لیگ قهرمانان از ترکیب تیم کنار گذاشته شد. پوگبا ادامه داد: «من همان پل پوگبای جام جهانی هستم. تیم البته فرق می‌کند. من عاشق فوتبالم و تمام توانم را در اختیار تیم می‌گذارم. وقتی شما خیال آسوده‌ای داشته باشید، وقتی همه به یکدیگر اعتماد کنند و در ذهن نسبت به هم خوب فکر کنند، همه چیز آسانتر می‌شود اما وقتی از کاری که می‌کنید لذت نمی‌برید، دلیلی برای انجامش وجود ندارد. شما باید کاری را بکنید که دوست دارید.»

از او سوال شد که آیا احساس رضایت و آسایش می‌کند که پاسخ داد: «چیزهایی هست که نمی‌توانم بگویم چون اگر بگویم جریمه می‌شوم.» اما ابایی نداشت از گفتن اینکه چرا در جام جهانی زیر نظر دیدیه دشان درخشیده و حتی فیلم‌هایی از مسخره بازی او منتشر شد: «یک بازیکن ترجیح می‌دهد در کنار هم‌تیمی‌ها خوش باشد. مربی، فیزیوتراپ، مسوول لباس‌ها و همه در یک سطح بودند. در چنین فضایی بهتر می‌توانی خودت را بیان کنی. ما همه یک هدف داشتیم و به آن رسیدیم.»

پوگبا خوشش نیامده از حرف مورینیو که گفته موفقیت او در جام جهانی به خاطر این بوده که حاشیه را کنار گذاشته و روی فوتبال تمرکز کرده. مربی یونایتد بعد از بازی با لستر شاخه زیتون -به نشانه آشتی- به او پیشنهاد کرد وقتی کاپیتان تیمش را «دیو» خط میانی توصیف کرد.

کد N1931101

وبگردی