آفتاب
ایگور کولاکویچ:

احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی والیبال برای جهانی بسیار کم است

احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی والیبال برای جهانی بسیار کم است

سرمربی تیم ملی والیبال پیش از اعزام تیم به بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: شرایط تیم بسیار خوب است. با این تیم تمرین کرده ایم و احتمال تغییر در ترکیب تیم برای حضور در مسابقات جهانی بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم ملی والیبال با حضور اصحاب رسانه امروز دوشنبه در سالن فدراسیون برگزاری شد و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر ایگور کولاکوویچ پیگیری کردند.

سرمربی تیم ملی در پایان تمرین در جمع خبرنگاران حاضر و به سئوالات آنها پاسخ داد.

ایگور کولاکوویچ در پاسخ به این سئوال که چرا در روزهای پایانی تصمیم به این گرفته شد تا با تیم ملی اصلی به بازیهای آسیایی جاکارتا برویم و همچنین سطح آمادگی بازیکنان چطور است گفت: درباره سوال نخست باید بگویم بارها درباره آن صحبت کرده ام و برای اینکه وقت من و همچنین شما گرفته نشد ترجیح می دهم صحبت نکنم.

او در ادامه افزود: درباره سطح آماد گی بازیکنان نیز باید بگویم تمرینات بسیاری را پشت سر گذاشته ایم و بدن بازیکنان بسیار آماده است. شاید ملی پوشان به دلیل زیادی تمرینات کمی خسته باشند. مسابقات بسیار مهمی را در پیش داریم که خود مسابقات می تواند آمادگی خوبی برای حضور در رقابت های جهانی باشد. اما به همین دلیل ما آن را بسیار جدی گرفته ایم و سخت تلاش می کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره آسیب فرهاد قائمی و سیدمحمد موسوی نیز گفت: فرهاد قائمی مصدومیت جزئی از ناحیه زانو دارد البته او همراه تیم خواهد بود و در حال حاضر نیز تحت نظر فیزیوتراپ قرار دارد. سیدمحمد موسوی نیز بسیار خوب تمرین کرده است. امروز کمی احساس ناراحتی کرد و ترجیح دادیم استراحت کند. قطعا موسوی نیز همراه تیم خواهد بود.

او درباره کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی جارکارتا نیز افزود: ما می رویم که قهرمان شویم. هدف ما قهرمانی است و شاید با حریفان، پرقدرت بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم مصدوم دیگری دارد یا خیر گفت: خیر، همه بازیکنان خوب هستند و تمرینات خود را پیگیری کرده اند وهیچ مصدومی نداریم. موسوی نیز خیلی زود به تیم ملحق خواهد شد.

ایگور کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه مدت زمان کمی را پس از بازیهای آسیایی برای حضور در رقابت های جهانی در پیش داریم آیا تغییر در ترکیب تیم ایجاد خواهد شد یا خیر گفت: بله، همانطور که گفتید مدت زمان کمی بین بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی در پیش داریم. این تیم تمرین بسیار کرده است و بسیار آماده است. احتمال تغییر بسیار کم است مگر اینکه اتفاق غیرمعمولی رخ دهد که مجبور به تغییر شویم.

کد N1931087

وبگردی