آفتاب
بی غم در گفتگو با مهر:

تیم ویتنام بی جهت شلوغش می‌کرد/ سطح جام باشگاه‌ها بالا رفته است

تیم ویتنام بی جهت شلوغش می‌کرد/ سطح جام باشگاه‌ها بالا رفته است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون به رفتارهای عجیب سرمربی و بازیکنان تیم ویتنام در فینال جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و گفت: خدا را شکر که اسیر این نمایش نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال مس سونگون ایران روز گذشته در فینال جام باشگاه های آسیا موفق شد تیم تای سون نام ویتنام را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست بدهد و به عنوان قهرمانی قاره آسیا برسد. این قهرمانی در حالی رقم خورد که رودریگو سرمربی تیم تای سون نام قبل از این بازی برای مس کُری خوانده بود و در جریان مسابقه هم رفتارهای عجیبی کنار خط انجام می داد.

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس قبل از ترک اندونزی به سمت تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قهرمانی تیم مس گفت: خوشحالم توانستیم به این قهرمانی برسیم. صرفنظر از خود قهرمانی، قطعیت رسیدن به این عنوان است. ما بهترین خط حمله  را داشتیم و در تمام مسابقات پیروز شدیم. خدا را شکر که به این مهم رسیدیم.

بی غم تاکید کرد: باور کنید جام باشگاه های آسیا متفاوت از قبل شده است. کشورهای آسیایی بازیکنان دیگر کشورها را تبعه خودشان می کنند تا قدرتمندتر شوند. برای همین سطح مسابقات بسیار بالا است.

سرمربی تیم مس سونگون قهرمانی قاطع این تیم را حاصل کار تیمی دانست و افزود: ۱۴ بازیکنم زحمت کشیدند. کادر فنی تیم واقعا تلاش کرد. ما حتی  از کلینیک روان شناسی استفاده کردیم. خانم قنبری بدون چشمداشت به بازیکنان در جهت روان شناسی کمک می کرد.

بی غم تاکید کرد: همچنین از حسین شمس، محمد کشاورز، علی صانعی، سیدمحمد ناظم الشریعه و تمام کسانی که در این مدت با بنده در ارتباط بودند و به ما کمک کردند، تشکر می کنم. امیدوارم این قهرمانی برای ما بماند.

وی همچنین درباره حواشی و رفتارهای عجیب سرمربی تای سون نام و صحبتهای او قبل از بازی گفت: اولین چیزی که به بازیکنانم قبل از این بازی گفتم این بود که بازیکنان و سرمربی ویتنام الکی شلوغ می کنند. آنها با همین شلوغ بازی ها هم ژاپن را شکست دادند وگرنه ژاپن در زمین تیم بهتری بود.

سرمربی تیم مس تصریح کرد: ویتنامی ها  الکی سر و صدا می کردند. به عنوان مثال وقتی بازیکنان این تیم می خواستند تعویض شوند با سرعت بیشتری استارت می زدند! انگار ویتنامی ها نمایش اجرا می کردند و خدا را شکر که اسیر این حاشیه و نمایش نشدیم و توانستیم با بازی بهتری برنده بشویم.

کد N1931028

وبگردی