آفتاب

اظهارات جالب سرمربی حریف استقلال بعد از 10 تایی کردن بوناچیچ

اظهارات جالب سرمربی حریف استقلال بعد از 10 تایی کردن بوناچیچ

السد قطر موفق شد تیم تحت هدایت بوناچیچ را با نتیجه 10 بر یک شکست دهد.

به گزارش ایلنا، ژوزوالدو فریرا بعد از برتری 10-1 تیمش مقابل العربی در چارچوب هفته دوم لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: انتظار این نتیجه را نداشتم. هیچ کس فکرش را نمی کرد. وقتی بازی 3-1 شد مطمئن شدم که می بریم. در نیمه دوم کار را هجومی ادامه دادیم و در 5 دقیقه ابتدایی دو گل زدیم. بعد العربی بازی را از دست داد و ما دقیقه به دقیقه بهتر و بهتر شدیم.

وی در ادامه افزود: تا به حال با تیم قدرتمندی مثل خودمان بازی نکرده ایم و به همین دلیل نمی توانم بگویم که کاملا آماده هستیم یا خیر. تیمهایی هستند که از العربی و الخریطیات قوی تر هستند. با این حال هم بازیکنان داخلی و هم خارجی هایمان نمایش خیلی خوبی داشتند و از این اتفاق خوشحالم.

سرمربی السد خاطرنشان کرد: بازی با الغرافه در گام بعدی می تواند یک آزمون درست برای تیم ما باشد. هوا در تمرینات ما بسیار گرم است و این مساله کارمان را سخت می کند. زدن 10 گل در دو بازی کار بسیار دشواری است و حالا بغداد در مسیر درستی برای آقای گلی قرار گرفته است. این نتیجه درک متقابل از هم تیمی هایش است.

وی در پایان راجع به اکرم غفیف گفت: اکرم عفیف یکی از بهترین بازیکنان داخلی حال حاضر لیگ است. به نظرم او تجربه کافی برای بازی در اروپا را دارد. او یک بازیکن فوق العاده با ظرفیت فراوان است. این چیزی است که من درباره او دوست دارم. او می خواهد طوری رفتار و بازی کند که تیم ملی کشورش در چالش های پیش رو موفق باشد.

کد N1930410

وبگردی