آفتاب

اعلام برنامه‌های جدید سرپرست وزارت کار

اعلام برنامه‌های جدید سرپرست وزارت کار

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برنامه‌ها و سیاست‌های دولت را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قوت و سرعت دنبال خواهم کرد، گفت: بیکاری فقر را تشدید می‌کند و عوارض و آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی (سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی) در نخستین جلسه شورای معاونین با حضور معاونین، مشاورین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: در پیشبرد اهداف دولت وظایفی برعهده وزارت تعاون، کار و وفاه اجتماعی است که با همکاری، همفکری، تعامل و اقدامات نوآورانه به سرانجام خواهد رسید.

وی ضمن سپاس از حسن اعتماد رئیس جمهور در انتصاب خود گفت: صبح امروز جلسه‌ای با حضور  رئیس جمهور  روحانی برگزار شد که جلسه بسیار خوبی بود. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به گستردگی در حوزه رفاه، تأمین اجتماعی، بهزیستی، اشتغال، تعاون، آموزش فنی و حرفه‌ای و ..... عملکرد قابل قبول و ر و به جلویی داشته است.

محسنی بندپی افزود: هم اکنون که سرپرستی این وزارتخانه به اینجانب واگذار شده بتوانم بار امانت بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور را با یک نگاه علمی و تخصصی در جهت توانمندسازی به پیش ببرم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هم اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار داریم که لذا باید بتوانیم با تدبیر و امید و نگاه حمایتگرایانه این دوران را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه به موضوع اشتغال و بیکاری اشاره کرد و گفت: بیکاری فقر را تشدید می‌کند و عوارض و آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد بنابراین باید برنامه‌های اشتغال را با نگاه جدید و سرعت ادامه بدهیم. در شرایط حساس کنونی نیازمند حمایت، دلگرمی و کار ویژه و نوآورانه هستم تا با همدلی و تدبیر این شرایط را پست سر بگذاریم و در جهت فقرزدایی، گسترش اشتغال، کاهش تصدی‌گری در بنگاه‌ها و .... حرکت کنیم. در پایان این جلسه هریک از معاونین، مدیران و مشاوران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

کد N1929449

وبگردی