آفتاب

فعال بحرینی: پدرم از دارو و درمان محروم است/آل خلیفه شرم نمی کند؟

فعال بحرینی: پدرم از دارو و درمان محروم است/آل خلیفه شرم نمی کند؟

فرزند یکی از زندانیان سیاسی در بحرین با اشاره به وضعیت بغرنجی که پدرش در زندان آل خلیفه تحمل می کند گفت: آیا رژیم بحرین از محروم کردن یک پیرمرد از دارو و درمان شرم نمی کند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، علی مشیمع فعال بحرینی که در مقابل سفارت بحرین در لندن دست به اعتصاب غذا زده است، گفت: امروز یازدهمین روز اعتصاب غذای من است.

وی که فرزند حسین مشیمع از رهبران معارضان بحرینی است، بیان کرد: پدرم از سال ۲۰۱۱ در زندان به سر می برد و از دارو و درمان محروم است و این روند قتل تدریجی است. پدرم از سرطان رنج می برد و ما به عنوان خانواده اش از ملاقات با وی محرومیم.

علی مشیمع گفت: در زندانهای بحرین هزاران سالخورده وجود دارد و و تنها پدر من نیست. آیا رژیم بحرین از محروم کردن یک پیرمرد از دارو و درمان شرم نمی کند. آزادی حق حسن مشیمع و دیگر زندانیان سیاسی در بحرین است. پدرم امیدی به اصلاحات در رژیم بحرین نداشت و از همین رو از انقلابی که خواستار تغییر رژیم است، حمایت کرد.

وی افزود: حسن مشیمع زندانی سیاسی است نه فعال حقوق بشری. پدرم از موسسان جمعیت الوفاق است و هم اکنون با شیخ علی سلمان در یک سلول هستند. از سلب تابعیتم از طریق روزنامه های بحرینی مطلع شدم. هنگامی که مردم درخواست اصلاحات کردند در خیابانها کشته شدند و ۳۵ مسجد تخریب شد. رژیم بحرین باید به خاطر جنایاتش محاکمه شود.

علی مشیمع گفت: از زمان شروع اعتصاب غذای من برخی داروها را به پدرم داده اند.

کد N1929043

وبگردی