آفتاب

مسعود اقبالی: این تیم بهتر خواهد شد/ در راه رسیدن به تبریز هم با مشکل روبه‌رو شدیم

مسعود اقبالی: این تیم بهتر خواهد شد/ در راه رسیدن به تبریز هم با مشکل روبه‌رو شدیم

عضو کادرفنی سپیدرود در مورد بازی با گسترش فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود اقبالی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد، گفت: اول از میزبانی تشکر می‌کنم. فیروز کریمی و مدیریت باشگاه خیلی به ما لطف کردند. به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم به موقع  به تبریز برسیم و با پیگیری خداداد عزیزی بازی را به امروز موکول کردیم.

وی افزود: ما امروز تلاشمان را کردیم و با توجه به روند بازی سعی کردیم تا دقیقه پایانی نتیجه را حفظ کنیم. این تیم بهتر خواهد شد. امروز روز آخری بود که در سپیدرود حضور داشتیم و همراه با خداداد عزیزی و سایر اعضای کادر فنی جدا خواهیم شد. استعفا نوشتیم و آن را فردا به سازمان لیگ ارائه می‌دهیم. افرادی هم که جایگزین ما می‌شوند، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما می‌خواستیم خوب دفاع کنیم و در ضدحملات به گل برسیم و هدف اول ما این بود که گلی را دریافت نکنیم. متأسفانه در زمان بدی گل تساوی را دریافت کردیم. ما در راه رسیدن به تبریز هم با مشکل روبه‌رو شدیم. پروازمان لغو شد و مجبور شدیم با اتوبوس سفر کنیم. خیلی در راه بودیم و تیم خسته شد. بچه‌ها از لحاظ روانی آماده نبودند اما سعی کردیم مشکلات را فراموش کنیم و خوشبختانه در این مورد هم موفق بودیم. 

اقبالی در مورد اینکه علت استعفای آنها چیست، تصریح کرد: استعفا به دلیل سوءمدیریت است. مشکلات عدیده مالی داریم. تا به الان کادر فنی پولی دریافت نکرده است. به همین خاطر ما استعفا می‌دهیم. پول بازیکنانی که از فصل قبل طلب داشتند پرداخت شده است اما افرادی که تازه به تیم آمدند یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. این مشکلات مربوط به قبل است اما ما جدا خواهیم شد. فکر نمی‌کنم این مسئولان هم بتوانند مشکلات مالی را حل کنند. هر روز به ما دروغ گفته شد. ما نمی‌دانستیم این مشکلات وجود دارد و کم‌کم به مرور زمان پی به این موضوع بردیم. از سطح مدیریت این مشکلات به وجود می‌آید و کم‌کم این مسئله به تیم کشیده شد و انسجام تیم از دست رفت. صبر و تحمل خداداد عزیزی هم تمام شد، مردم گیلان هم دیگر تحملی ندارند. برخی مشکلات مالی را نمی‌دانم و کم‌کم به این روز افتادیم.

به گزارش ایلنا، اقبالی در حالی در نشست خبری صحبت از استعفای کادرفنی را مطرح کرد که خداداد عزیزی این موضوع را تکذیب کرد.

کد N1928270

وبگردی