آفتاب

برانکو: شرایط بازی نرمال نبود / 10 بار بازی متوقف شد اما داور 4 دقیقه وقت اضافه گرفت

برانکو: شرایط بازی نرمال نبود / 10 بار بازی متوقف شد اما داور 4 دقیقه وقت اضافه گرفت

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط برای این بازی نرمال نبود. نیمه اول را بدون دفاع راست باز ی کردیم و در نیمه دوم بدون دفاع چپ بازی کردیم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی شاگردانش مقابل استقلال خوزستان بیان داشت: روز خبرنگار را به همه شما تبریک می گویم و امیدوارم موفق باشید.

او ادامه داد: فاکتور نرمالی درباره بازی وجود ندارد که درباره آن صحبت کنیم. شرایط برای این بازی نرمال نبود. نیمه اول را بدون دفاع راست بازی کردیم و در نیمه دوم بدون دفاع چپ بازی کردیم. 10 بار بازی به دلیل پرتاب سنگ متوقف شد اما داور فقط 4 دقیقه وقت برای این بازی گرفت!

برانکو درخصوص عصبانیتش گفت: من عصبانی نبودم. دوست داشتم بازی را ببریم و به بازیکنانم روحیه می‌دادم. البته در ۵۰ درجه هوا بازی کردن طبیعی نیست اما کاری نمی‌شود، کرد.

سرمربی پرسپولیس افزود: 14 روز دیگر در آبادان هم چنین شرایطی داریم. ما در این شرایط هجومی بازی می‌کنیم. همیشه تیمی که در این هوا حمله می کند انرژی بیشتری نسبت به تیمی که دفاع می‌کند صرف می‌کند. به تیم حریف هم تبریک می گویم اما درباره آنها حرف نمی زنم چرا که نگاهم به تیم خودم است.

کد N1927830

وبگردی