آفتاب

استقلال خوزستان - پرسپولیس | ۹۴ دقیقه بدون گل

استقلال خوزستان - پرسپولیس | ۹۴ دقیقه بدون گل

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود.

در آغاز نیمه نخست این دیدار استقلالی‌ها حملاتی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند اما نتوانستند فرصت گل آنچنانی ایجاد کنند اما در ادامه و با نزدیک شدن به پایان نیمه اول این تیم پرسپولیس بود که بازی را در دست گرفت و یکی دو فرصت نصفه‌ و نیمه ایجاد کرد. با این‌حال هیچ یک از این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد تا نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

استقلال خوزستان نیز با ترکیب حسن پورحمیدی احمد آل نعمه مصطفی کیانی وحید حمدی نژاد مهرداد پورابوالقاسم محمد شریفی میثم کریمی میثم شاه‌مکوند ایمان مبعلی وحید خشتان رضا درویشی وارد زمین شد.

  • دقایق حساس:

دقیقه 10: وحید خشتان با حرکت به درون محوطه جریمه و ضربه به سمت دروازه، موقعیت خوبی شکل داد که پیش از بیرانوند این شجاع خلیل زاده که توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه 24: اولین حمله جدی پرسپولیس با ضربه فنی بشار رسن به راحتی در اختیار حسن پورحمیدی قرار گرفت.
در دقیقه 30 نیمه اول، داور با قطع بازی بازیکنان دو تیم را به استراحت دعوت کرد. کولینگ بریک داور با توجه به دمای 46 درجه‌ای اهواز از سوی کادر داوری برای بازیکنان دو تیم در نظر گرفته شد.
دقیقه 45: روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه، استقلال خوزستان صاحب موقعیت شد که ضربه آل نعمه با برخورد به دیوار دفاعی پرسپولیس برگشت داده شد.
دقیقه 61: حرکت پا به توپ نعمتی به سمت محوطه جریمه روی خط با خطای مدافع استقلال خوزستان همراه شد تا یک ضربه ایستگاهی نصیب سرخپوشان شود. این ضربه را بشار رسن با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت کرد.
دقیقه 65: پاس در عمق سیدجلال حسینی با ضربه دیدنی علی علیپور با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 3+90: خطای خشن روی علی علیپور باعث عصبانیت مهاجم پرسپولیس شد. درگیری او با شاه مکوند در ادامه با ورود شجاع خلیل زاده شدت بیشتری گرفت تا داور هر دو بازیکن را با کارت جریمه مواجه کند.

  • نکات ویژه

ایمان مبعلی بعد از حضور در استقلال خوزستان در اولین حضور ثابت خود در ترکیب این تیم برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
علیرضا بیرانوند بعد از دو هفته نیمکت نشینی در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
سیدجلال حسینی نیز که در فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت غایب بود، اکنون در قلب دفاعی پرسپولیس حاضر شده است.
بوژیدار رادوشوویچ که در فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان به میدان رفته بود و در این فصل نیز در دو هفته ابتدایی در ترکیب این تیم حضور داشت و دو کلین شیت به نام خود ثبت کرده بود، اینبار نیمکت نشین شده است.
سیامک نعمتی و وحید خشتان از پرسپولیس و استقلال خوزستان در این بازی با دو گل زده جزو برترین گلزنان تیم های خود محسوب می‌شوند.
کمال کامیابی نیا که در بازی هفته گذشته مقابل فولاد با آسیب دیدگی کتف از زمین خارج شده بود، با رفع مصدومیت در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
وحید نامداری، هافبک استقلال خوزستان به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی مقابل پدیده از حضور در این جدال محروم است.

کد N1927826

وبگردی