آفتاب
خط پایانی فرا رسید!

لحظه به لحظه با ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات فوتبال انگلیس

لحظه به لحظه با ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات فوتبال انگلیس

باشگا‌ه‌های حاضر در فصل جاری لیگ برتر انگلیس توافق کرده‌اند که بر خلاف سال‌های گذشته پس از شروع مسابقات فصل 18-2019 پنجره نقل و انتقالات به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، با توافق باشگاه‌های انگلیسی، پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش از شروع مسابقات فصل 18-2019 بسته می‌شود و پروسه‌ای که از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شد، ساعت 5 عصر امروز به وقت محلی به پایان می‌رسد. انگلیسی‌ها امسال سنت شکنی کرده و 13 روز زودتر پرونده‌ها را تکمیل می‌کنند. کارشناسان انگلیسی روی این ایده اتفاق نظر دارند که جلو انداختن زمان بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات باعث می‌شود باشگاه‌ها فرصتی برای خرید‌های هیجانی پس از یکی دو مسابقه‌ی اول نداشته باشند. البته آنها اجازه دارند تا 31 آگوست بازیکنانشان را به صورت قرضی انتقال بدهند یا بازیکن آزاد جذب کنند. همگام با لیگ برتر، تیم‌های شاغل در چمپیونزشیپ هم فعالیت پررنگی داشته‌اند.

با جدیدترین شایعات، اخبار و اظهار نظرهای آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال انگلیس همراه ما باشید:

 

 

 

* دنیل ارزانی، هافبک استرالیایی به منچسترسیتی پیوست. بازیکن 19 ساله که در سه دیدار به همراه استرالیا در جام جهانی را تجربه کرده است به احتمال با قراردادی قرضی راهی سلتیک می‌شود.

 

* لویی کترال با قراردادی قرضی به مدت یک ماه از تیم گلینگام اف سی به هرنه بای پیوست.

 

* اسکولز: یونایتد رقیب نیست!

پل اسکولز از عملکرد مدیران تیم سابقش به شدت گله‌مند است و می‌گوید آنها نمی‌توانند در فصل جدید حریف لیورپول و منچسترسیتی شوند.

بازیکن سابق شیاطین سرخ در جدیدترین اظهاراتش گفت: "وقتی به منچسترسیتی و لیورپول نگاه می‌کنید، شما کیفیت همسانی بین آنها و منچستریونایتد احساس نمی‌کنید. لیورپول واقعا خریدهای خوبی داشته و منچستر فصل پیش بالاتر از آنها در جدول رده بندی ایستاد. من نمی‌توانم اتحاد بین بازیکنان سیتی را در یونایتد لمس کنم. آنها بازیکنان خوب، مدیر خوب، سرمربی حرفه‌ای دارند و منچستر به نظرم نمی‌تواند رقیب جدی آنها باشد. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما آنها فصل بسیار دشواری را پیش رو دارند."

کد N1927467

وبگردی