آفتاب

واکنش علی دایی به اظهارات توهین آمیز نماینده مجلس

واکنش علی دایی به اظهارات توهین آمیز نماینده مجلس

هفته گذشته بود که در جلسه مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه اظهارات تندی در مورد سلیبریتی هایی که برای زلزله زدگان کرمانشاه کمک مالی جمع کرده بودند بیان کرد.

آفتاب: هفته گذشته بود که در جلسه مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه اظهارات تندی در مورد سلیبریتی هایی که برای زلزله زدگان کرمانشاه کمک مالی جمع کرده بودند بیان کرد. او در مورد این کمک ها گفت: معلوم نیست کمک هایی که برای زلزله زدگان کرمانشاه به حساب سلیبریتی ها واریز شد کجا هزینه شده است.
به گزارش آفتاب آنلاین، این اظهارات تند، واکنش تندتر علی دایی را در پی داشت. علی دایی در این مورد گفت: بارها شده برای کمک به مردم از جیب خود هزینه کرده ام، اما بعید می دانم این آقایان تا امروز حتی یک بار هم چنین کاری را انجام داده باشند. بعد از زلزله افراد زیادی در منطقه حضور پیدا کردند و قول های فراوانی دادند که تا امروز اجرایی نشده است.
دایی با طرح این سوال که« از این آقا که علیه من صحبت کرده سئوال می کنم تا امروز چه کاری برای مردم زلزله زده انجام داده است؟ » در خصوص تاخیر به وجود آمده در ساختن ساختمان های منطقه زلزله زده اظهار داشت: زمان زیادی برای گرفتن مجوزهای لازم صرف شد. برای مقاوم سازی خانه های در حال ساخت بهترین شرکت مهندسی را به کار گرفتیم تا در روستایی که قرار است فعالیت کنم، این خانه ها ساخته شود.
کد N1927299

وبگردی