آفتاب

تهران | پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با محور ۴۵ متری کن ساخته شد

تهران | پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با محور ۴۵ متری کن ساخته شد

همشهری‌آنلاین: عملیات سازه‌ای پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با محور ۴۵ متری کن به اتمام رسید.

  • مجله بزرگراه‌های تهران

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس احسان نوش‌آبادی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق، در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه، از اتمام عملیات جدول‌گذاری در پل‌های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن خبر داد و گفت: اجرای عملیات خاکریزی در محدوده‌های شرقی و غربی این تقاطع براي فراهم ساختن شرایط اتصال اتوبان تهران- ساوه به بزرگراه شهید بروجردی همچنان ادامه دارد.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی از مرز 55 درصد فراتر رفته است.

گفتنی است بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است.

یکی از مهم‌ترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 خواهد بود. پیش از این و در سال‌های گذشته، تقاطع‌های غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با خیابان اصغری و خیابان میرزایی تکمیل و زیر بار ترافیک رفته‌اند.

کد N1927172

وبگردی