آفتاب

جزئیات انفجار در آکادمی ملی المپیک با ۳ کشته

 جزئیات انفجار در آکادمی ملی المپیک با ۳ کشته

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، به تشریح جزئیات وقوع انفجار در موتورخانه آمادمی ملی المپیک پرداخت.

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، به تشریح جزئیات وقوع انفجار در موتورخانه آمادمی ملی المپیک پرداخت.
جلال ملکی در گفت‌وگویی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۰:۳۷ شامگاه سه‌شنبه یک مورد حادثه انفجار در آکادمی ملی المپیک در خیابان سئول به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و به دنبال آن ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.
وی افزود: دربخش تاسیسات یکی از ساختمان‌های این مجتمع که بیش از ۳۰۰ متر وسعت داشت، کارگران مشغول کار روی یکی از چیلرها بودند که به یکباره مخزن منفجر شد. البته این انفجار منجر به آتش‌سوزی و تخریب ساختمان نشد اما به دلیل شدت انفجار، شیشه‌های همان بخش تخریب شد.
سخنگوی آتش‌نشانی در مورد تلفات این حادثه نیز اظهار کرد: سه کارگر که بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن داشتند، بر اساس تایید اورژانس در همان لحظات اولیه به دلیل شدت انفجار جان خود را از دست دادند.
تسنیم نوشت: جزئیات انفجار مرگبار در مجتمع ورزشی خیابان سئول
سخنگوی آتش‌نشانی تهران جزئیات انفجار مهیب در مجتمع ورزشی خیابان سئول را که منجر به کشته شدن سه نفر شد، تشریح کرد.
سید جلال ملکی در گفت‌وگویی با اعلام خبر انفجار در مجتمع ورزشی واقع در خیابان سئول درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 21:37 امشب یک مورد انفجار در یک مجتمع ورزشی در خیابان سئول به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در این مجتمع بزرگ ورزشی در قسمت تأسیسات یکی از ساختمانها که فضایی به وسعت بیش از 300 مترمربع بود کارگران مشغول کار بر روی یکی از چیلرها و مخازن بودند که به یکباره انفجاری در یکی از مخازن رخ داده بود.
وی خاطرنشان کرد: انفجار منجر به آتش‌سوزی یا تخریب ساختمان نشده اما تمامی شیشه‌های همان بخش شکسته بود و متاسفانه سه کارگر که بین 30 تا 60 سال سن داشتند به علت شدت انفجار و به تأیید عوامل اورژانس در این حادثه جان خود را از دست دادند.
ملکی تصریح کرد: در نهایت آتش‌نشانان محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و کارشناسان مشغول بررسی علت این حادثه هستند.
کد N1926064

وبگردی