آفتاب

نگاهی به وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو

نگاهی به وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو

گزارش ارزیابی رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در طول سال ۱۳۹۶، منتشر شد.

به گزارش ایسنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با مصاحبه با ۳۲۳ هزار و ۴۲۳ نفر از خریداران خودروهای سواری در طول سال گذشته (۱۳۹۶)، گزارش ارزیابی وضعیت رضایتمندی مشتریان از عملکرد شرکتهای عرضه‌کننده خودرو در فرایند فروش خودروهای سواری را منتشر کرد.

براساس این گزارش شرکت جهان نوین آریا با کسب ۷۴۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو را کسب کرده است.

پس از آن مدیران خودرو با کسب ۷۱۹ امتیاز در رتبه دوم و ایرتویا با کسب ۷۰۶ امتیاز در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

شرکتهای آرین موتور پویا با ۶۹۹ امتیاز، بهمن موتور با ۶۸۲ امتیاز، ایران خودرو با ۶۸۱ امتیاز، اطلس خودرو با ۶۷۲ امتیاز، سایپا با ۶۶۵ امتیاز، پارس خودرو با ۶۵۵ امتیاز، کرمان موتور با ۶۴۶ امتیاز و نگین خودرو با ۶۰۹ امتیاز؛ در رتبه‌های چهارم تا آخر رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری قرار گرفته‌اند.

اما گذشته از این شرکتها، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری از سوی شرکتهای عرضه‌کننده خودرویی که میزان سهم بازار آنها کمتر از یک درصد است (سهم بازار ناچیزی دارند) را به طور جداگانه ارزیابی کرده است.

بنابراین گزارش شرکت آرین موتور تابان با کسب ۷۵۷ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در گروه شرکتهای عرضه‌کننده خودرویی که سهم بازار آنها کمتر از یک درصد است را، کسب کرده است.

شرکتهای خودروسازی کارمانیا با ۷۰۵ امتیاز، پرشیا خودرو با ۶۹۸ امتیاز، پرستوی آبی ارگ با ۶۸۹ امتیاز، مدیا موتورز با ۶۸۹ امتیاز، گلرنگ موتور فامیلی با ۶۸۶ امتیاز و آسان موتور با ۶۵۴ امتیاز، در رتبه‌های دوم تا آخر این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

کد N1925352

وبگردی