آفتاب

علی اصلانی به تاتیشویلی گرجستان پیوست (عکس)

علی اصلانی به تاتیشویلی گرجستان پیوست (عکس)

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی فوتسال دانش‌آموزی ایران با تاتیشویلی گرجستان به توافق رسید.

به گزارش ایلنا، علی اصلانی گلر تیم‌ملی فوتسال زیر 18سال دانش‌آموزی ایران که با درخشش در مسابقات دانش‌آموزان جهان2016 در کرواسی موفق شد پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان، راهی فوتسال حرفه‌ای شود پس از یک فصل حضور در تاسیسات دریایی تهران راهی تیم آگورا گرجستان شد و حالا با تیم جدیدش راهی رقابتهای اروپایی خواهد شد.

وی که علیرغم راهیابی آگورا به جمع چهار تیم نهایی و ناکامی در دیدار نیمه‌نهایی لیگ گرجستان شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی اروپا را از دست داده بود، با کسب عنوان برترین گلر لیگ این کشور این بار مورد توجه باشگاه تاتیش‌ویلی قهرمان گرجستان قرار گرفت تا سرانجام امروز قراردادش را برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا امضاء کند.

گفتنی است تاتیشویلی در دور گروهی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های اروپا در گروهI با تیم‌های دینامو کیشیناو مولداوی و لا لوشو دوفوند سوئیس هم گروه است که در این دور باید در مولداوی با حریفان خود دیدار کند. مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور ۳۴ تیم از ۶ تا ۱۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد که در این مرحله در ۷ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه ۳ تیمی تقسیم شده و در پایان دور گروهی، ۹ تیم برتر گروه‌های نه‌گانه به دور دوم مسابقات صعود خواهند کرد.

کد N1925232

وبگردی