آفتاب

جهاد دانشگاهی خلأ بین صنعت و دانشگاه را پُر کند

جهاد دانشگاهی خلأ بین صنعت و دانشگاه را پُر کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: یکی از خلأهای موجود در جامعه وجود فاصله بین صنعت و دانشگاه است و جهاد دانشگاهی می‌تواند خلأ موجود را پر کند.

مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامیداشت سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی یکی از نهال‌هایی بود که از ابتدای انقلاب اسلامی شکل گرفت. 

وی افزود: در حقیقت جهاد دانشگاهی توانسته به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین نهادها در حوزه‌های علمی و فرهنگی و کمک به بخش خصوصی به ویژه صنعت مطرح شود.   

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: یکی از خلأهای موجود در جامعه وجود فاصله بین صنعت و دانشگاه است و جهاد دانشگاهی می‌تواند خلأ موجود را پر کند.  

وی جهاد دانشگاهی عنوان کرد: به نظر می‌رسد جهاد دانشگاهی می‌تواند بیش از این در جامعه تأثیرگذار باشد چرا که هنوز جای رشد و ترقی در آن دیده می‌شود. 

بابایی خاطرنشان کرد: با تلاش بیشتر اعضای جهاد دانشگاهی می‌توان شاهد تأثیرگذاری بیشتر آن در حوزه‌های مختلف باشیم و پتانسیل و آمادگی در این نهاد انقلابی وجود دارد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در پایان با اعلام اینکه درصدد عقد تفاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی هستیم، تصریح کرد: همواره از مشاوره با جهاد دانشگاهی استقبال کرده و آماده‌ایم تا ارتباطات خود را با آن در قالب طرح‌های پژوهشی و طرح‌های علمی بیشتر کنیم.


انتهای پیام

کد N1925184

وبگردی