آفتاب

فتحی: دوستانه درباره وریا بزرگنمایی نکنند/هر کاری که لازم باشد برای حبیب زاده و پادو انجام می دهیم

فتحی: دوستانه درباره وریا بزرگنمایی نکنند/هر کاری که لازم باشد برای حبیب زاده و پادو انجام می دهیم

سرپرست باشگاه استقلال صحبت هایی را درباره جو به وجود آمده علیه وریا غفوری انجام داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی درباره تساوی دو بر دو استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر گفت: تیم ما عملکرد مطلوبی داشت و شایسته پیروزی بود. به خصوص در نیمه دوم که فرصت‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم، اما با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. فوتبال همین است، اما استقلال روند رو به رشدی در پیش گرفته و بدون تردید بهتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص داوری این مسابقه مطرح شده، خاطرنشان کرد: ما همواره احترام به داور را سرلوحه کار خود می‌دانیم و اصول باشگاه همین است، اما متأسفانه اظهارنظرهایی از سوی برخی افراد مسئول و بعضا غیرمسئول در مورد برخورد وریا غفوری با بازیکن ذوب‌آهن مطرح شده و این بازیکن را مستحق کارت قرمز دانسته‌اند که چند سوال را به ذهن متبادر می‌‌کند. دوستانی که این گونه در مورد برخورد غفوری صحبت می‌کنند، در مورد اخراج نشدن بازیکن پیکان به دلیل انجام خطای شدید روی سجاد آقایی و شکسته شدن قلم بند او نیز مصاحبه کردند؟ یا مردود اعلام کردن گل سالم استقلال در نیمه دوم توسط میلاد زکی‌پور؟ آیا کارت زرد دوم و اخراج محمد دانشگر درست بود؟ دوست دارم عزیزانی که در مورد بازی با ذوب آهن صحبت می‌کنند، فقط یک موضوع را بزرگنمایی نکنند و همه مسائل مورد نظر را مد نظر قرار دهند.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: مجموعه باشگاه استقلال از اتفاقی که برای رضا حبیب‌زاده افتاده، بسیار ناراحت است و برای این بازیکن آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین را داریم. به نوبه خودمان هر کمکی هم از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم. در برخورد وریا با حبیب‌زاده هیچ تعمدی وجود نداشت و در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص است که وریا اصلا او را ندید و هدفش زدن توپ بود.

فتحی با اشاره به مراسم تقدیر از لئاندرو پادوانی توسط کمیته مشوقین باشگاه در دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی، گفت: پادوانی بازیکن عزیز استقلال است و همه هم و غم ما بهبودی هرچه سریع‌تر ایشان است و برای این کار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نکرد. زمانی که عضو هیئت مدیره بودم، یک بار به ملاقات ایشان رفتم و در چند روز آینده نیز همراه با دکتر نوروزی دوباره به ملاقات پادو می‌روم. هر نیازی که ایشان داشته باشد را، برآورده می‌کنیم تا هیچ دغدغه‌ای جز درمان نداشته باشد.

کد N1924846

وبگردی