آفتاب

آغاز مجوز اکران تبلیغات در فضای محیطی شهر

آغاز مجوز اکران تبلیغات در فضای محیطی شهر

جلسه کمیسیون معاملات سازمان زیباسازی شهر تهران با موضوع مزایده صدور مجوز اکران آگهی و تبلیغات بر روی بخشی از پیکره‌های تبلیغاتی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید صابرفرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری در حاشیه جلسه کمیسیون معاملات در جمع خبرنگاران گفت: شرکت‌هایی میتوانستند در مزایده حاضر شوند که مجوز آنها از اداره کل تبلیغات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تایید شده باشد.

وی افزود: این شرکت ها در کمیته تبلیغات سازمان زیباسازی شرکت کرده و رتبه بندی آنها مشخص می شود.

باقرفرزام تصریح کرد: ما ۳۷ هزار متر مربع فضای تبلیغاتی و ۵۴ باکس برای تبلیغات محیطی داریم و می خواهیم برای سال بعد این فضا را افزایش دهیم.

وی درباره فرآیند ارزش گذاری فضاهای تبلیغاتی گفت: یک تیم متشکل از کارشناسان دادگستری، شهرداری و ... به عنوان مبلغ پایه مزایده قیمت ها را مشخص می کنند اما قیمت نهایی را شرکت ها و بازار مشخص کند.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حق شرکت های کوچکتر تضییع می شود، گفت: تصمیم گرفتیم باکس های کوچکتر را نیز طراحی و ایجاد کنیم که ویژه شرکت های سال اولی باشد. هزینه تبلیغاتی آنها کمتر است و شرکت های بزرگ امکان حضور در این باکس ها را ندارند.

کسب درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی از تبلیغات شهری

محمود میرلوحی نیز در جلسه کمیسیون معاملات (مزایده صدور مجوز اکران آگهی و تبلیغات بر روی بخشی از پیکره‌های تبلیغاتی شهر تهران) اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری تلاش شده که همه فرآیندها در سطح شهر تهران شفاف باشند.

وی تصریح کرد: تهران ظرفیت بسیار زیادی را در  خصوصی تبلیغات شهری دارد و باید از این فرصت به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت تبلیغات در شهر تهران قابل قبول نیست، گفت: امیدواریم شرکت‌هایی که در مزایده برنده می‌شوند در کنارشان از افراد خلاق و نخبه استفاده کنند.

میرلوحی ادامه داد: درصورت برنامه ریزی صحیح می‌توان سالانه 10 هزار میلیارد تومان درآمد از بخش تبلیغات در سطح شهر تهران داشت باشیم البته این امر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و صحیح است.

وی ضمن اشاره مجدد به ظرفیت شهر تهران در بحث تبلیغات گفت: شهرداری متصدی تبلیغات در شهر تهران است و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در صورتی که نتوان از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنیم باید به سمت شهر فروشی و تراکم فروشی برویم.

کد N1924525

وبگردی