آفتاب

فرشاد فرجی: خود توشاک هم اعتراف کرد ما باید برنده می‌شدیم/ برای نگاه کردن به جدول خیلی زود است

فرشاد فرجی: خود توشاک هم اعتراف کرد ما باید برنده می‌شدیم/ برای نگاه کردن به جدول خیلی زود است

مدافع نساجی در مورد تقابل با تراکتورسازی و تساوی در این دیدار صحبت کرد.

فرشاد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خوبی است ولی در طول بازی ما خیلی بهتر از آنها بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه خلق کردیم که متاسفانه گل نشد. حتی خود توشاک سرمربی تراکتورسازی هم اعتراف کرد که تیم ما باید برنده این بازی می‌شد ولی در کل کسب یک امتیاز از این تیم در تبریز هم با ارزش است.

وی در مورد محرومیت تماشاگران حریف از این بازی گفت: شاید این محرومیت به نفع ما تمام شده باشد ولی زیبایی فوتبال به تماشاگرانش است و سکوهای خالی ورزشگاه توی ذوق می‌زد. اگر تماشاگران در ورزشگاه بودند شور و حال دیگری به بازی می‌دادند و امیدوارم دیگر شاهد سکوی خالی در فوتبال نباشیم.

فرجی در مورد تقابل با استوکس، مهاجم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازیکن خوب و با کیفیتی بود ولی به جز صحنه شوتی که تبدیل به گل شد نتوانست در طول بازی کار دیگری انجام دهد و به خوبی مهار شده بود.

مدافع نساجی در مورد شرایط این تیم در جدول عنوان کرد: تازه دو هفته از لیگ برتر گذشته و تیم‌ها هنوز سر و شکل‌شان را پیدا نکرده‌اند و خیلی زود است که بخواهیم به جدول نگاه کنیم و تیم‌ها را بر اساس جایگاهشان بسنجیم.

فرجی در مورد هدف نساجی در لیگ هجدهم گفت: طبیعتاً تیمی که به لیگ برتر صعود کرده در فصل اول هدفش در ابتدا باید بقا در لیگ برتر باشد و امیدوارم بتوانیم به جایگاه‌های بالاتر از این هم برسیم.

کد N1923964

وبگردی