آفتاب

اولین جشن سالانه صدا برگزار می‌شود

اولین جشن سالانه صدا برگزار می‌شود

محمدرضا علیزاده از برگزاری اولین جشن سالانه صدا با تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و جوانان جویای نام عرصه گویندگی، مجریگری، دوبلاژ و... خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیزاده (مجری طرح اولین جشن صدا) ضمن اعلام خبر برگزاری اولین جشن سالانه صدا با تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و جوانان جویای نام عرصه گویندگی، مجریگری، دوبلاژ و... گفت: اهداف برگزاری اولین جشن سالانه صدا می‌تواند ثبت یک شب خاطره‌انگیز برای خانواده‌های این هنرمندان، تقدیر و تجلیل از جادوگران صدا، اقدام جهت رفع مشکلات مطروحه آنان، دورهمی هنرمندان موسیقی و دوبله با بازیگرانی که به جایشان نقش‌آفرینی کرده‌اند و ارائه راهکارهای تخصصی برای ورود جوانان علاقه‌مند به این عرصه، باشد.

او همچنین اشاره کرد: با اجرا و برگزاری این جشن می‌توان به اهمیت موجودیت عزیزان صداپیشه، ارائه راهکارها جهت رفع معضلات و مشکلات این هنر، ارتباط نزدیک هنرمندان با مسئولین، حضور مدیران دولتی در کنار هنرمندان دوبله و ایجاد انگیزه برای جوانان اشاره نمود.

مدیر مسئول آوا تصویر در پایان خاطر نشان کرد: درصدد هستیم اولین جشن صدا را با مشارکت موسسات و همکاری نهادهای مرتبط در آذر سال جاری در تهران برگزار کنیم. به دنبال این هستیم که آتیه برگزاری این جشن با معرفی هنرمندان برجسته انجام گیرد.

اطلاعات بیشتر جهت نحوه برگزاری اولین جشن سالانه صدا، متعاقبا توسط پایگاه خبری آوا تصویر اعلام می‌شود.

کد N1923814

وبگردی